עבודה מס' 066174
מחיר: 203.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בניית המוצר, תיאורו, והשיווק שלו, תוך התייחסות לתמהיל השיווק, חמשת ה-P וארבעת ה-C.
1,712 מילים ,2007
מטרת העבודה היא ליישם תיאוריות שונות בשיווק של מוצר חדש שעדיין לא קיים בשוק הבריאות הנוכחי. עבודתי עוסקת במוצר אותו בניתי ושיכללתי-אלו הן גלולות למניעת הריון בשחרור מושהה-כלומר כאלה הניתן לקחתן פעם בשבוע בלבד! יש להן תוספת של וויטמין C- ע"פ מחקרים נמצא כי ויטמין זה עוזר לחזק את מערכת החיסון שלנו ולהפיכתה לעמידה יורת בפני המחלות השונות.
המוצר פונה לנשות המאה ה-21, נשים יפות, קרייריסטיות- אשר ברוח כל אלה אין להן זמן לעסוק הן במשפחה והן בעבודה, ולמרות זאת מצליחות לאזן את כל הנ"ל. הן זקוקות לאמצעי מניעה נגיש, שבו האפשרות לשכוח לקחתו נמוכה-לכן נציע להן את "אלגרה"-גלולות חדשות ומשופרות!
בעבודה ישנו תיאור של פלחי שוק וקהל היעד.
בנוסף-ניתוח של המוצר והשוק ע"פ SWOT.
מוצר חדש · תמהיל · שיווק · פילוח שוק · קהל צרכנים · SWOT בריאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק במערכת הבריאות - גלולה למניעת הריון (תרגיל)", סמינריון אודות "שיווק במערכת הבריאות - גלולה למניעת הריון (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.