היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליכי E-BUSINESS בחברת תים מחשבים.

עבודה מס' 065937

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הארגון ואתר האינטרנט שלו.

3,805 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תים מחשבים ומערכות הינה אחת מחברות המיחשוב הגדולות והמובילות בישראל. החברה נוסדה בשנת 1972 ע"י שלושה שותפים מחלוצי ענף המיחשוב בישראל: מאיר ליפשיץ, תומס גרנות ויגאל ירון. בשנת 1982 הפכה תים לחברה ציבורית ומאז היא נסחרת בבורסה הישראלית בתל אביב. לחברה 30 שנות ניסיון בתחום המיחשוב, וכך היא פיתחה מתודולוגיות יחודיות ויכולות מקצועיות מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל. לתים מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב אותם היא מצבעה לבסיס לקוחות מגוון. השירותים והפתרונות המוצעים על ידי תים כוללים שירותי אינטגרציה מלאים בתחום תשתיות מחשוב ותקשורת, שירותי יעוץ ואפיון, ניהול פרויקטים, פיתוח תוכנית, שירותי מיקור חוץ ועוד. ארגונים רבים בכל מגזרי המשק: ציבורי וממשלתי, תעשיה ומסחר פיננסי, היי-טק טלקום ועוד נהנים מפתרונות החברה המגובים שירות איכותי ובלתי מתפשר.
מסמך זה עוסק בתחום תקשורת הנתונים שבחברה (ראה תרשים מבנה ארגוני). תחום זה אחראי על מכירת פתרונות תקשורת נתונים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים של החברה. תחום זה הנו מרכז רווח והפסד נפרד ופועל כ- SBU (Strategic Business Unit). בעבודה זאת אציג אתר E-BUSINESS למכירת ציוד תקשורת נתונים ללקוחות תחום התקשורת בלבד, ולא במכירת המוצרים והשירותים האחרים שהחברה מספקת.
העבודה תסקור את צרכי הארגון, התעשיה לו, מה הן צרכיו העיסקיים, המודל העיסקי של אתר האינטנרט המנותח וביקורת קצרה עליו.

תוכן עניינים
1. תקציר
2. צרכי הארגון
3. המודל העיסקי של אתר האינטרנט המנותח
מסחר אלקטרוני וסיכום תועלתו לחברה
4. הפונקציה של אתר האינטרנט
קהל היעד אליו פונה האתר
מטרת וסוג האתר
מבנה האתר ותהליכים מרכזיים שיעבור הלקוח
השדות הנדרשים להתגת תיאור המוצרים, הלקוחות וההזמנות
5. ביקורת על האתר
מבחינת הלקוח
מבחינה אסטרטגית
דוגמאות לחישוב והצגת מדידות
ביקורת מבחינה שיווקית
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
8. נספח א' - מבנה האתר: דף פתיחה (HOME PAGE)
9. נספח ב' - מידע על פתרונות ומוצרים
10. נספח ג' - כלי לביצוע קונפיגורציה של ציוד תקשורת אותו הלקוח מעוניין להזמין
11. נספח ד' - קבלת קונפיגורציה סופית של מוצר
12. נספח ה' - ביצוע זיהוי משתמש במעבר לקבלת הצעת מחיר
13. נספח ו' - מסך קבלת הערכת המחיר וביצוע הרכישה
14. נספח ז' - יצירת חשבון משתמש חדש

קטע מהעבודה:

רכש - חברת תים יכולה להקים קשר מול ספקים, תוך שימוש ב- Extranet על-מנת להעביר הזמנות ולקבל מידע על זמינות הציוד אותו מעוניינת החברה לרכוש מספקיה. על-פי P. Bocij (1999) Extranet הנה רשת Intranet (רשת WEB פנים-ארגונית) המאפשרת גישה אך ורק לספקים, שותפים עסקים או לקוחות.
מחקר ופיתוח - מכיוון שהחברה אינה מפתחת את מוצריה פונקצית המו"פ אינה מהותית ומכוונת בעיקר לשירותי תחזוקה אותם כן ניתן לפתח. אופיה המנוון של פונקציית המו"פ בארגון, אינו מצדיק שימוש במערכות Internet.

תגים:

מערכת · מיחשוב · אינטרנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכי E-BUSINESS בחברת תים מחשבים.", סמינריון אודות "תהליכי E-BUSINESS בחברת תים מחשבים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.