עבודה מס' 065652
מחיר: 216.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ההשפעה שיש לאסטרטגיות פרסום שונות בעת מיתון על רמת המכירות של חברת שירותים, בעלת רמת נכסיות מותג גבוהה של חברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות"
3,804 מילים ,11 מקורות ,2002
בתקופות של מיתון חברות ומשרדי פרסום חוות קיצוץ בהוצאות פרסום. אובדן ביטחון הצרכנים בכלכלה מוביל להפחתת הוצאות הצרכנים. זה מוביל צרכנים רבים להגביל את הפרסום. באופן אירוני, הגבלת הפירסום יכולה להעמיק את המיתון ע"י ירידה במוטיבציה של הצרכנים להוציא כסף (אוגלברי 1985).
המיתון הנוכחי מעלה שוב את השאלה מה ההשפעה שיש לאסטרטגיית הפרסום על רמת המכירות של חברות שירותים. יצויין כי יש הבדל בין שיווק שירותים לבין שיווק מוצרים: בעוד שאת הראשון ניתן לחוש מראש, הרי שירותים ניתן להסתמך בעיקר על המלצות או על חושיו של מקבל השירות, על טיב השירות העתידי.
למרות שרוב המפרסמים הולכים אחרי העדר ומקצצים בפרסום בזמני מיתון, טובי המומחים בעסקים ממליצים ההיפך. כאשר המתחרים מקצצים בפרסום, אותם חברות שהשאירו את רמת הפרסום או אף העלו אותה, יעלו את המכירות.
מסקנות המחקר יכולות להתאים לחברות נוספות המספקות שירותי יעוץ שיווקי וקידום מכירות.
ראשי פרקים:
*מבוא
התופעה בה עוסק המחקר
הצגת הארגון והבעיה העיסקית
מיקוד המחקר
מטרות המחקר
הדיסצפלינה/ות של המחקר
*סקירת הספרות
רציונל המחקר
המסגרת התיאורטית- הגדרת המשתנים
השערות המחקר
*המתודולוגיה של המחקר
אוכלוסיית המדגם
הליך
כלי המחקר
עיבוד הנתונים
מגבלות המחקר
נגישות לשדה המחקר
גישת המחקר
מערך המחקר
תרומת הממצאים להשגת מטרת המחקר
לוח זמנים משוער לביצוע המחקר
ביבליוגרפיה
שאלון לפרסומאים
פרסום · צרכנים · קידום · מכירות · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיות פרסום בחברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות" (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "אסטרטגיות פרסום בחברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות" (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.