עבודה מס' 065607
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין רמת ליקוי הלמידה ובין תפיסת ההומור והבנתו על ידי נערים.
6,424 מילים ,14 מקורות ,2001
מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את הקשר בין רמת ליקוי הלמידה ובין תפיסת ההומור והבנתו על ידי נערים.
תכלית העבודה היא להעריך האם ילדים ליקויי למידה תופסים את ההומור בצורה שונה, אם בכלל, יחסית לילדים רגילים.
העבודה הינה תיאורטית ואמפירית כאחד. בחלק התיאורטי יסקר נושא ליקויי למידה והומור, ומספר מועט של מחקרים המראים את הקשר ביניהם.
בחלק האמפירי של העבודה אערוך מבחן באמצעות מספר קריקטורות, לאחר שאאבחן את הילדים מבחינת רמת הליקוי שלהם על פי מבחנים המקובלים בנושא.
תוכן העניינים:
מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא
סקירת הספרות
2.1 מהו הומור
1.2 מרכיבי ההומור
1.3 יכולות קוגנטיביות הנחוצות לשם הבנת הומור ויזואלי
1.4 לקויי למידה - הגדרה, קשיים קוגנטיביים וחברתיים
1.5 השלכות רגשיות
1.6 הקשר בין תפיסת ההומור לבין יכולת קוגנטיבית
שיטת המחקר
3.1 השערות המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר
3.3 המשתנים
3.4 כלי המחקר
3.5 מגבלות המחקר
תוצאות ודיון
סיכום
ביבליוגרפיה
ליקוי · למידה · תפקוד · מוח · הומור · צחוק · תפיסה · נזק · מוחי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפיסת הומור על ידי ליקוי למידה", סמינריון אודות "תפיסת הומור על ידי ליקוי למידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.