עבודה מס' 065283
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח רשות הדואר, והתייחסות לשלושה מתחרים.
2,822 מילים ,7 מקורות ,2003
שוק הדואר בישראל החל את פעולתו בתחילת המאה הקודמת, הועבר למשרד הדואר, משם למשרד התקשורת ובשנת 1986 הוקמה רשות הדואר.
לרשות, על פי חוק רשות הדואר, 1984, יש בלעדיות על העברת דואר עד חצי ק"ג, כלומר כל החבילות והמכתבים בישראל אינם יכולים להשלח שלא באמצעות רשות הדואר.
בשנת 1998 הוקמה ועדה לבחינת שוק הדואר. בראש הוועדה עמד דוד בורדט, שעמדה על היתרונות שבפיחה שוק התקשורת לתחרות, קרי שוק הדואר יוכל להמכר לכל המרבה במחיר.
בשנת 1996 החלו להכנס לישאל חברות בינלאומיות להעברת דואר בינלאומי (חבילות):FEDEX, שיגור אקספרס, UPS DHL ועוד. אולם עדיין השוק אינו מפותח.
תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 הצגת הנושא
1.2 שירותי הדואר הניתנים בישראל
1.3 נתונים אודות שוק הדואר
2. האסטרטגיה בדרך לתחרות
2.1 הערכות אסטרטגית ברשות הדואר
2.2 FED EXP
2.3 DHL
2.4 UPS
ביבליוגרפיה
דואר · משלוח · שליחות · תקשורת · דיוור
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ענף הדואר בישראל לקראת תחרות", סמינריון אודות "ענף הדואר בישראל לקראת תחרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.