עבודה מס' 065220
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: נסיון להוכיח שהמהות האינטרטקסטואלית של הסרט מחזקת את הרובד המהפכני שלו.
4,108 מילים ,18 מקורות ,1999
סרטי מיינסטרים ז'אנריים, מייצרים וממסדים נורמות חברתיות. הם מושתתים על נוסחה קולנועית, אשר מעודדת התנהגות מקובלות חברתית, ומגנה כל סטייה ממנה. אנסה לבחון את האופן בו סרטים אלו, המצייתים לנרטיב הז'אנרי הקונבנציונאלי, שמהותו לחזק את האידיאולוגיה השלטת, מתמרדים נגדו על אף שימושם במסגרתו. בעזרת הסרט "פסגת הפחד" (מרטין סקורסזה: 1991), המהווה סרט אימה ז'אנרי, אנסה להוכיח, שהמהות האינטרטקסטואלית של הסרט מחזקת את הרובד המהפכני שלו, אם לא מאפשרת את עצם קיומו.
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. הראייה הניאו-מרקסיסטית
3. הקולנוע-מכשיר לייצור האידיאולוגיה השלטת
4. אימת הניאו-מרקסיזם- כיצד מחזקים סרטי האימה את האידיאולוגיה השלטת?
5. מתחת לפני השטח- מהפיכה?
6. עקרונות מארגנים לאלמנטים מהפכניים
7. האינטרטקסטואליות הבלתי נמנעת
8. אקלקטיות-יצירת משמעות או פיתוח אדישות?
9. "פסגת הפחד"- מודעות אינטרטקסטואלית
10. סיכום
11. ביבליוגרפיה
12. פילמוגרפיה
סרט · קולנוע · אימה · פחד · ניאו-מרקסיזם
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""פסגת הפחד"(מרטין סקורסזה:1991) האינטרטקסטואליות הגלויה, המהפכנות הסמויה", סמינריון אודות ""פסגת הפחד"(מרטין סקורסזה:1991) האינטרטקסטואליות הגלויה, המהפכנות הסמויה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.