היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת פלאפון - ניתוח אסטרטגי

עבודה מס' 064558

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת פלאפון על פי מדדים אסטרטגים שונים, שימוש החברה באינטרנט כאמצעי לשיווק ופרסום. מכירה דרך האנטרנט ומכירה מסורתית, קניבליזציה, swot , השוואה למתחרים.

6,259 מילים ,2006

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:

מבוא
סוגי חנויות
אתר האנטרנט
המתחרים
רכישה באמצעות האנטרנט
אבטחת מידע
יצירת נאמנות אצל לקוחות , קניה חוזרת באמצעות האינטרנט:
שירות הלקוחות באינטרנט
משיכת לקוחות לשימוש באתר (שירות עצמי):
תיק המוצרים על פי מודל הBCG (בוסטון):
מדיניות החזרת המוצרים
אופן השיווק של חברת פלאפון
SWOT
מותג
ערך המותג על פי 3 הרמות הבאות:
גורמים המשפיעים על התנהגות הצרכנים:
תכנון הפער האסטרטגי
סיכום

קטע מהעבודה:

"פלאפון" הינה חברה בעלת חנויות מסורתיות לחברה אין חניות באינטרנט נכון לעכשיו, עם זאת "פלאפון" מבצעת מכירות באמצעות הטלפון בנוסף לחנויות הרבות הפזורות ברחביי הארץ המאפשרות גישה נוחה ומהירה לכל הלקוחות ללא קשר למקום המגורים. החברה מבצעת שימוש באתר האינטרנט שלה על מנת לקדם את מכירותיה גם בתחום המוצרים וגם בתחום השירותים. חשוב לציין שהחברה מבצעת מכירה חלקית באמצעות האתר- מכירת שירותים נלווים ללקוחותיה הקיימים תוך כדי מתן השרות באמצעות אתר האינטרנט.

תגים:

SWOT · אבטחת · אתר · באמצעות · בוסטון · האנטרנט · המתחרים · מותג · מידע · רכישה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת פלאפון - ניתוח אסטרטגי", סמינריון אודות "חברת פלאפון - ניתוח אסטרטגי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.