היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיות השיווק בחברת פלאפון

עבודה מס' 064557

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בניתוח חברת פלאפון והמותג אסקייפ לפי המדדים האסטרטגים.

1,980 מילים ,2005

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
מבוא
1) מדד עוצמת החזון והיעדים:
2) מדד עוצמת היתרון התחרותי:
"אסקייפ"
חנות הקונספט הראשונה
מכשירים
3) מדד החדשנות
גידול בהיקף החדשנות לאורך זמן
רמת חדשנות גבוהה מהמתחרים
רמת נכונות של ההנהלה לחדשנות
4) אסטרטגיית הליבה:
א.חזון החברה להיות מובילה
ב.התמקדות בקהל יעד
ג.בידול ומיצוב
ד.יתרון תחרותי
ה.ערכים עסקיים ומוסריים של החברה
5) אסטרטגיית ניהול סיכונים :
חדשנות
רגש

סיכום

העבודה מנתחת את כל הנקודות הנ"ל בהקשר לחברת פלאפון ו"אסקייפ"

תגים:

esc · אסקייפ · חזון · יתרון · מדד · עוצמה · תחרותי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיות השיווק בחברת פלאפון", סמינריון אודות "אסטרטגיות השיווק בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.