עבודה מס' 064449
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת ההשפעה שיש לשיטת קידום המכירות בנקודת המכירה על החלטתו של הצרכן לבצע קנייה בפועל באמצעות מחקר סטטיסטי.
7,109 מילים ,28 מקורות ,2003
קידום מכירות, באמצעות הפרסום, הינו כורח במציאות בה אנו חיים, מציאות של הישגיות ותחרותיות מחד ושל מציאת דרכי שיווק לליבו של הצרכן מאידך. היצרנים ונותני השירותים המעונינים לשמור על רמת הרווחיות שלהם שוקדים ללא הפסק על קידום מכירותיהם באמצעים שונים, כשההתמקדות הינה בפרסום המוצר/שרות. אחד מהאמצעים בהם נוקטים אלו הוא קידום מכירות בנקודות מכירה באמצעות מוכרנים המפרסמים את המוצר/שרות.
מטרת העבודה היא לבדוק את הקשר שבין הפרסום בנקודות המכירה לעצם הקניה בפועל. קידום המכירות, יכול להתבצע במספר דרכים, כשבעבודה זו נתמקד בפרסום בנקודות מכירה. שאלת הקשר שבין הפרסום בנקודת מכירה לבין ביצוע הקנייה בפועל הינה פועל יוצא של נישת קידום המכירות שבה המשווק משקיע.
בעבודה זו נבצע מחקר אמפירי, בכלי מחקר סטטיסטי, אשר בו ישאלו 50 איש מסך כל הקונים, באמצעות שאלון, מובנה שיתאים לנושא המחקר הנדון. מתשובות המחקר נסיק האם קידום המכירות הינו אפקטיבי ? והאם הדיילות החינניות המנסות לפתות את הקונים לרכוש את המוצרים אכן מצליחות לשכנע את רובם, למרות שלא התכוונו לרכוש את המוצר.
שאלת המחקר: עד כמה יש לשיטת קידום המכירות בנקודת המכירה, השפעה על החלטתו של הצרכן לבצע קנייה בפועל ?
אוכלוסיית המחקר כוללת את האנשים המגיעים ל"סופרסנטר" המרכזי בחדרה והמדגם יכלול כ-50 איש מסך כל הקונים.
כלי המידע שישמש את המחקר הספציפי הנו שאלון, מובנה שיתאים לנושא המחקר הנדון.
תוכן עניינים:
מבוא
סקירת הספרות
פרסום בהשוואה לקידום מכירות
השפעת המעורבות על רצון לקניה
השפעות משתנים שונים
השפעת הגיל על אפקטיביות קידום מכירות
השפעת ההכנסה על רכישה
השפעת ההיכרות עם המוצר
השערות המחקר ותמיכות תיאורטיות
מתודולוגיה
מערך המחקר
שאלת המחקר
המשתנים
שיטת המחקר
המדגם
אוכלוסיית המחקר
המדגם
תיאור שיטת הדגימה
כלי המחקר
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
תוצאות המחקר
אפקטיביות קידום המכירות
סיכום תוצאות המחקר
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
שאלון
ריכוז תוצאות השאלונים
בייט מרום, ר' (1986), שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו, יחידות 1-3, תל-אביב: אוניברסיטה הפתוחה.
בירנבאום, מ' (1995), מי מפחד מעבודות מחקר?, מפעלים אוניברסיטאיים.
הרמן דן (1997) "אפקטיביות הפירסום- מדריך קצר ללקוח". אותות 203: 6-8, 38-39
וייסווסר, סיגל. "שיווק אחר", סטטוס, גליון 90, דצמבר 98, עמוד 4.
יזרעאלי א' (1999), המדריך המלא לכתיבה אקדמית רמת-גן: י.ח.ל.
לב, יובל. "מיתון", התקשורת, גליון 43, מרץ 1998, עמודים 42-34
לבנון יורם (1995) "צריך ואפשר לבדוק את אפקטיביות הפירסום", אותות 175:66-67
נחמיאס, ד', נחמיאס ח' (1992), שיטות מחקר במדעי החברה, רמת- גן: רשף.
סולסברג, שי. "מי מרוויח מהמיתון?", נקודה, גליון 212, מרץ 1998, עמודים 42-43.
Brock, C. Davis W. Stewart (1997) Attention, Attitude And Affect In Response To Advertising Hillsdale,
Bronstein, -Carolyn; And-Others, (1995) "Tellin' It Like It Is: Children's Attitudes Toward The Electoral Process And The '92 Campaign", The Annual Meeting Of The Association For Education In Journalism And Mass Communication (76th, Kansas City, Mo, August 11-14
Day, -Nancy-E, "Performance In Salespeople: The Impact Of Age", Journal-Of-Managerial-Issues, 1993 Sum; Vol 5(2): 254-273.
Goff, -Brent-G. ; Boles, -James-S. ; "The Influence Of Salesperson Selling Behaviors On Customer Satisfaction With Products. Journal-Of-Retailing, . 1997 Sum; Vol 73(2): 171-183.
Inman J And Mcalister L (2001) "A Retailer Promotion Policy Model Considering Peomotion Signal Sensitivity" Marketing Science 12, 4,
Jones, John P (1995), "Advertising: Strong Force Or Weak Force? Two Views An Ocean Apart, " International Journal Of Advertising, 9 (July-September), 233-46.
Kim, Peter; Does Advertising Work: A Review Of The Evidence; The Journal Of Marketing; Vol: 9;Iss: 4;Fall 1992; P: 5-21
Kros R, (2002) 5 Degrees Of Customer Bonding Boston: Harofer,
Leith Alison (1998) "Understanding Need, State And Their Role In Developing Strategies" Journal Of The Market Research January.
Martin P. Davis- (1997) Successful Advertising' Key Alternative Approaches Cassel 997
Neu, -Joyce; Graham, -John-L; Gilly, -Mary-C., "The Influence Of Gender On Behaviors And Outcomes In A Retail Buyer-Seller Negotiation Simulation", Journal-Of-Retailing, 1998 Win; Vol 64(4): 427-451
Philips R (1996); "What We Learned From The Recession"; The Magazine For Magazine Management; Vol. 22;Iss: 2;Feb
Sprowl, -John-P., "Sales Communication: An Analysis Of Sex Differences In Compliance-Gaining Strategy Use", Communication-Research-Reports, 1996 Dec; Vol 3: 90-93.
Sutherland' Max (2000) : Advertising And The Mind Of The Cunsumer: What Works, What Doesn'tand Why Alerd Unwin
Swan, -John-E. ; Rink, -David-R. ; Kiser, -G. -E. ; Martin, -Warren-S., "Industrial Buyer Image Of The Saleswoman", Journal-Of-Marketing, 1994 Win; Vol 48(1): 110-116.
Tourangeau Roger (1996) " Asking Sensitive Questions: The Impact Of Data Collection Mode, Question Format, And Question Context. Public - Opinion - Quarterly, 1996 Sum: 275-304.
Whiteley R. C (2001) Customer Centered Growth. Addison- Wesley Pub Co.
Young Scott "Putting The Pieces Together At The Point Of Sale" Marketing Research Chicago.
Zemke. R & Bell C. R. (1999). "Service Wisdom". Lakewood Publications, Los-Angeles.
פרסום · קידום · מכירות · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בנקודות מכירה ככלי לביצוע קנייה בפועל", סמינריון אודות "פרסום בנקודות מכירה ככלי לביצוע קנייה בפועל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.