עבודה מס' 064402
מחיר: 203.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מיפוי המבנה הארגוני של הארגון תוך בדיקת כשלים במתן שירות ומתן המלצות בכל נושא הטעון שיפור.
3,159 מילים ,2 מקורות ,2005
העבודה עוסקת בסקירת ארגון המתפקד כמועדון/דיסקוטק. העבודה ממפה את המבנה הארגוני של הארגון תוך בדיקת כשלים במתן שירות ומתן המלצות בכל נושא הטעון שיפור. תחילה עוסקת העבודה באסטרטגיה של השירות וכיצה הארגון פועל להשגתו ולאחר מכן כיצה הארגון יכול לשפר את הדרכים להגת אסטרטגיה זו.
תוכן העניינים:
חלק א'
מבוא ורקע
ניתוח גורמי ושחקני הסביבה השיווקית של הפירמה
חלק ב'
כיצד החברה ממצבת את השירות שלה
האסטרטגיה שהמועדון משתמש בה כדי להגיע ליעד הזה
תרבות
טכנולוגיה
האצלת סמכויות
ניתוח המועדון על פי מודלים
מודל 7P
מודל איכות השירות - חמשת הפערים (ברי ושות')
מפת שירות
מדרג התאוששות
מודל משולש שיווק שירותים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
Christopher Lovelock Jochen Wirtz, Service Marketing:5/e, (2004). Prentice Hall International Editions.
Bery Leonard, On Great Service, the free Press, NY. (1995).
שיווק · שירותים · בילוי · צעירים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סקירת ארגון המתפקד כמועדון/דיסקוטק", סמינריון אודות "סקירת ארגון המתפקד כמועדון/דיסקוטק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.