עבודה מס' 064330
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תכנון עסקי ואסטרטגי להקמת העסק.
4,434 מילים ,13 מקורות ,2001
עבודה זו עוסקת בהקמת מכון לבניית ציפרניים ואיפור בשכונה יוקרתית ההולכת מוקמת ומאוכלסת בימים אילו ויקרא "מכון זהר".
יוזמת הקמת "מכון זהר" הן שתי נשים בשנות העשרים לחייהן אשר התמחו ורכשו נסיון רב העבודה איכותית בתחום. תחום זה הינו חלק מתחום רחב יותר של תחום הקוסמטיקה וטיפוח המראה העור והשער בעיקר לבנות המין הנשי.
מטרת עבודה זו הינה להציג, להוות מסגרת, לתכנון ואישור מימון הקמה והפעלת העסק, בפני ועל ידי בנקים רשויות שונות וכן בפני בעלי עניין אחרים לפי הצורך, וכן להוות מסגרת לתכנון מפורט יותר של ההקמה והפעלת המכון בהמשך הדרך, (גלאי והלל 1992).
האסטרטגיה להפעלת העסק הינה חדירה תוך התאמה לנעשה באזור הרלונטי בתחום זה, והתרחבות העסק לשרותים נוספים בתחום, ולאיזורים נוספים כפי שמוצג בעבודה זו, כל זאת בהתאם להתפתחות העסק ולשינויים בסביבה, בתחום ובמצב האישי של היזמיות.
המטרות העסק הינן יצירת הכנסה ליזמיות ולבני משפחה, כמו גם לאפשר להן להגיע להגשמה עצמית בתחום עיסוק זה.
כפי שנראה בהמשך מסמך זה הקמת העסק הינה כדאית מבחינה כלכלית, וסיכויי הצלחתו במיקום הנבחר גבוהים.
ההמלצות הינן לפתוח את המכון, להפעילו בצוות מצומצם של היזמיות, ולהרחיב את מספר העובדים בו לפי התפתחות השוק המקומי ורכישת הלקוחות, כמו כן לבחון מעת לעת את התוצאות הפיננסיות והמתרחש בתחום, ולפעול בהתאם, על ידי, צימצום, התרחבות, פיתוח שירותים נוספים בתחום ו/או בתחומים נוספים וכדומה.
תוכן עניינים
תמצית מנהלים
מבוא
היזם /העסק/ הסביבה
הנחיות ומסגרת אסטרטגית
המוצר / שרות / חוויה
השוק, הלקוחות והשיווק
תוכניות המו"פ, הכשרה וידע
המבנה האירגוני והעובדים
מערך המפעל והשירות
מבחנים כלכליים ופיננסיים
ממצאים, מסקנות, המלצות
ביבליוגרפיה
אהרוני יאיר (1997), איסטרטגיב עסקית, תל-אביב, הוצאת צריקובר, (338.5 אהר).
אינהורן ראובן (1987), אהתקציב העסקי והניהול, עטרת, הוצאה לאור, (338.5 אינ).
אמיתי קרן (1998), שיטות ארגון וניהול, כנרת, בית הוצאה לאור, (658.4 קרן).
אקשטיין גרשון, (1998) יוזמים עסק, הכון שרותים כלכליים בע"מ, (658 אקש).
גלאי, דן והלל ליאור (1992), תהליך התוכנית העסית, אופציה טכנולוגיות, הוצאה לאור, (658 גלא).
הורניק, י. (1987) ניהול השיווק, האוניברסיטה בפתוחה, (658.8 הור).
הורניק, י.וליברמן, י. (1994) ניהול הפרסום, האוניברסיטה בפתוחה.(659.1 הור).
הורשטיין, רם, (2000), ניהול המותג : פיתוח אסטרטגיות תדמית מותג, תל-אביב, הוצאת צריקובר, (658.8 הרש).
ישראלי, ד. (1994), שיווק הלכה למעשה, אוני' תל-אביב, הפקולטה לניהול.
נוימן זאב (1998), תחרות באמצעות טכנולוגית המידע, האוניברסיטה הפתוחה, (658.403 נוי).
סופר נייל, אתר הבית של החברה, www.supernail.co.il
פורטר א. מייקל (1991), איסטרטגיה תחרותית -טכניקות לניתוח ענפים ומתחרים, עטרת, הוצאה לאור, (658 פור).
Kassarglan J. Cohen, Cognitive Dissonance and Consumer Behavior", California Management Review' Feb 1965, PP.55-64.
( מקראה בתרגום לעברית תחת השם "דיסוננס קוגניטיבי והתנהגות צרכן". )
שיווק · הקמת · עסק · אסטרטגיה · עסקית · יזמות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמת עסק לטיפוח, בניית ציפורניים ואיפור ", סמינריון אודות "הקמת עסק לטיפוח, בניית ציפורניים ואיפור " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.