עבודה מס' 064302
מחיר: 119.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: דיברור עמותה ובניית קמפיין שיווק תקשורתי
2,907 מילים ,2006
דוברים בתחום התקשורת חייבים להקנות שם טוב לעמותה (ללא מטרות רווח) בצורה הטובה שאפשר. לכן בעבודה זו בחרנו בארגון התנדבותי עולמי הדואג לטבע (wwf) ודיבררנו אותו.
תוכן עניינים:
מטרות הקמפיין.
מי אנחנו,איך נוצרנו,הצהרת מטרות,קווים מנחים של הארגון.
טבלת התוכניות השונות לשיפור המצב העולמי.
הצגת תוכניות הארגון והישגיו בשנת 2005/06.
ציפיות ויעדים לשנת 2006/07.
מקורות המימון והקצאת התקציבים לתוכניות השונות (ראה עמוד 6).
השלבים בקמפיין: שלב 1: תוכנית גיוס.
שלב 2: הכרת המצב בישראל שבו תתמקד החברה כחלק ממטרותיה.
אופן החדירה לתקשורת ("הצד השלישי").
פריסת לוח זמנים.
ההזמנה למסיבת העיתונאים.
לו"ז האירוע (מסיבת העיתונאים)+הפינינג.
פרויקטים שנתיים בשיתוף הערוצים המדעיים וכן yes ו-hot.
שת"פ בין הארגון wwf לגופים אחרים.
הפלייר למסיבת העיתונאים ולכנסים הראשוניים.
התגובה לשאלת העיתונאי.
נספחים (קבצים נפרדים)
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין שיווק תקשורתי לארגון", סמינריון אודות "קמפיין שיווק תקשורתי לארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.