עבודה מס' 064228
מחיר: 337.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת הסיבות והגורמים לדילוג בין הערוצים בעת מקבץ הפרסומות, ומחקר אודות התופעה.
8,620 מילים ,32 מקורות ,2005
לכאורה ריבוי ערוצי ההתקשרות עם הצרכנים בעשורים האחרונים הטיבו עם המפרסמים ואפשרו להם להגיע לקהל יעד גדול בעת ובעונה אחת. אך למרות זאת ואולי בגלל זה הפכו הצרכנים לקנייני מידע מבוקרים. בעולמנו המתקדם בו הטלוויזיה הפכה רב ערוצית, השלט הרחוק נגיש לכל יד וברוב משקי הבית קיימים מכשירי טכנולוגיה כגון וידאו,D.V.D ו-P.V.R . קשה מאוד למפרסם לרכוש את זמנו של הצרכן ו"לאלץ" אותו לצפות בפרסום.
אם כך מהו סודה של פרסומת מצליחה, כזו שלא תזופזפ מייד עם התחלתה? האם די בפרסום יצירתי כדי להשאיר את הצופה קשוב ומרוכז? האם תזמון נכון של הצגת הפרסומת יבטיח את צפייתה? ואולי מספיק שתעורר עניין כלשהו בצופה.
בעבודה זו נדון בהשפעות הטכנולוגיות והשפעות מאפייני הפרסומת על התנהגות הצופים בהחלטתם האם לצפות בתשדיר הפרסומת.
המשתנים הבלתי תלויים הנבחנים הינם:
* מאפיינים חיצוניים (טכנולוגיה).
* מאפיינים פנימיים (מאפייני הפרסומת).
משתנים אילו ינסו להסביר את המשתנה התלוי:
* התנהגות הצרכנים (שלטוט בזמן פרסומות \צפייה בפרסומות).
מערך המחקר הוא תיאורי מדגמי המבוסס על סקר. מטרת המחקר היא בדיקת התנהגות הצופה כלפי פרסומות ע"י בחינת מידת השלטוט שלו.
במחקר לקחו חלק סה"כ 100 נשאלים בגילאי 18 ועד 50, הגיל הממוצע שנמדד הינו 30.23, 50% מהנשאלים בני פחות מ-28 .
תוכן העניינים:
1.מבוא
2.סקירה ספרותית
2.1 שלטוט בין הערוצים בטלויזיה
2.2 צפייה מושכלת-סקירת האמצעים הטכנולוגים שברשות הצופה
2.3 חשיפה ושחיקת הפרסומות כסיבה לשלטוט
2.4 מאפיינים אישיותיים של הצופה כהסבר לשלטוט
3.מודל המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 השערות המחקר
4.מתודולוגיה
4.1 מערך המחקר
4.2 אוכלוסית המחקר
4.3 כלי המחקר-שאלון
4.4 הליך המחקר
4.5 ניתוח ממצאים
5.ממצאים
5.1 משתני המחקר
5.2 השערות המחקר
5.3 השפעות נוספות על שלטוט
5.4 השפעות דמוגראפיות על שלטוט
6. דיון ומסקנות
7. מקורות ביבליוגרפים
8. נספח
פרסומת של קוטקס ( היגיינה נשית)
0
1
2
3
4
5
פרסומת של ביטוח ישיר (9 מיליון).
3. במידה ותראה את הפרסומת בטלוויזיה כיצד תנהג
0.
לא מכיר
1.
בטוח שאצפה בה
2.
אני כנראה אצפה בה
3.
אין דיעה
4.
סבירות גבוהה שאזפזפ במהלכה
5.
בטוח שאזפזפ במהלכה
0
1
2
3
4
5
פרסומת של מפעל הפיס ( מגרד בידיים)
0
1
2
3
4
5
פרסומת של קסטרו (כל יום מישהו אחר)
0
1
2
3
4
5
שוקו יוטבתה (זוג תקוע בדך)
0
1
2
3
4
5
פרסומת של רנואר ( תשוקה)
0
1
2
3
4
5
פרסומת של קפה ארומה נסטלה (ארון מטבח מלא בארומה)
0
1
2
3
4
5
שמפו קרימה (הצילו השיער שלי הרוס)
0
1
2
3
4
5
פרסומת של פוקס (תאונת דרכים)
0
1
2
3
4
5
8. פרסומת של שופרסל-דיל (אוטובוס מלא מצרכים)
0
1
2
3
4
5
9.פרסומת של קוטקס (היגיינה נשית)
0
1
2
3
4
5
10.פרסומת של ביטוח ישיר (9 מיליון).
פרטים דמוגרפיים לצורך ניתוח התוצאות
גילך ______________
מין:
1. זכר
2. נקבה
השכלה:
תיכונית
על תיכונית
אקדמאית.
מצב משפחתי:
רווק
נשוי
גרוש
3
תגובה לפרסומת
תגובה חיובית
תגובה שלילית
30
מספר חשיפות
הרגלי הצפייה בטלוויזיה
עמדה כלפי פרסומת
פגיעה בחשיפה לפרסומות
מידת החשיפה לפרסומת
-
שלטוט
גיל
הרגלי הצפייה בטלוויזיה
עמדה כלפי פרסומת
מידת החשיפה לפרסומת
-
שלטוט
גיל
גברים
נשים
תיכונית
על תיכונית
אקדמאית
מצב משפחתי
רווקים
נשואים
גרושים
מספר שעות צפייה ביום
בין שעה לשעתיים
מעל 3 שעות
בין שעתיים לשלוש
פחות משעה
אחוזי צפייה
זמני צפייה לאורך היום
אחוזי צפייה
תוכניות מועדפות לצפייה
חבילת בסיס
חבילות כבלים
מעל 5 חבילות
4-5 חבילות
2-3 חבילות
לא מחובר
אחוזי צפייה
זמני צפייה לאורך היום
דילוג · זפזפופ · ערוצים · פרסום · זיפזופ · שילטוט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסיבות והגורמים לשלטוט ערוצים בעת מקבץ פרסומות", סמינריון אודות "הסיבות והגורמים לשלטוט ערוצים בעת מקבץ פרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.