עבודה מס' 064071
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת הקשר במטרה להמליץ על פתרון לבעיית הירידה במכירות וברווחיות בענף הצימרים בקיבוץ גילגל.
11,483 מילים ,26 מקורות ,2001
מחקר זה בחן את הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל.
קיבוץ גילגל נמצא בבקעת הירדן, הקיבוץ הוקם בשנת 1972. כיום חיים בקיבוץ כ -200 תושבים שמרביתם נמצאים במעמד של חבר קיבוץ. הענפים העיקריים בהם עוסק הקיבוץ הם: חקלאות, רפת, לולים, דשן מוכן, בית דפוס וענף הצימרים.
קיימת בעיה עסקית בענף הצימרים בקיבוץ. כתוצאה מהליקויים ברמת התפעול, ובמיוחד ברמת הפעילות השיווקית, ישנה ירידה בהיקף הפעילות של הענף וכתוצאה מכך נפגמת רווחיות הענף.
המטרות העיקריות של המחקר היו לאפיין את המוצר "בית הארחה" בקיבוץ מבחינת קהל
המטרה, לבחון את השינויים בבית הארחה בקיבוצים כיום לעומת העבר ולבחון את קהל
המטרה, עמדותיו ותפישותיו השונות לגבי בית הארחה.
תוכן העניינים
פרק 1 - מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרת המחקר
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1 אסטרטגיה וטקטיקה
2.2 אסטרטגיה מהי
2.3 חשיבותו של תכנון אסטרטגי (1998 Lorely & Jelston )
2.4 הכוחות המנהיגים את התכנון (פורטר 2000)
2.5 אסטרטגיות בתנאי תחרות
פרק 3 - המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 שיטת המחקר
3.3 כלי המחקר
3.4 ההליך
פרק 4 - הצגת הממצאים
פרק 5 - דיון וניתוח
פרק6 - סיכום
מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
שאלון עבור אורחים בבתי הארחה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל", סמינריון אודות "הקשר בין אסטרטגיה שיווקית להיקף מכירות בענף האירוח בקיבוץ גילגל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.