היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין פרסומי למועדון כושר

עבודה מס' 064040

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עריכת תוכנית כדי לבלום מתחרים והגדלת המכירות.

1,826 מילים ,2 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מועדון ה"טיים אאוט" הינו אחד ממועדוני הכושר בעלי נכסיות מותג מהגדולים והיוקרתיים בארץ. לאחרונה נוספו לשוק מתחרים חדשים ואטרקטיביים כגון מועדון ה"שייפ" ו"הולמס פלייס" אשר משכו אליהם לקוחות רבים ובזאת גרמו לירידת נתח השוק המנויים במועדון ה"טיים אאוט".
סמנכ"ל מועדון ה"טיים אאוט" נדרש ע"י המנכ"ל להיערך בהתאם ולהכין תוכנית אשר תבלום את המתחרים וכן תגדיל את המכירות.
בין היתר הוחלט על הגדלת תקציבי השיווק, מתן תשומת לב לבידול ולמיצוב המועדון כמועדון בעל מותג, המועדון החליט לצאת בקמפיין פרסומי רחב על מנת להגדיל את נתח השוק הקיים וכמו כן לבלום את מתחריו. ציפיות נוספות של הקמפיין הפרסומי היו למשוך פלחי שוק חדשים אשר אינם מודעים לקיום המועדון להצטרף למינויי ה"טיים אאוט". המועדון הציב לעצמו מטרות שיווקיות כגון שמירת פלח שוק קיים, פילוח שווקים חדשים, מיצוב תדמית ובידול.
המועדון התבסס על המודל של וובסטר כדרך פעולה אסטרטגית אשר בסופו של דבר תגרום ללקוח לאמצו.
לאסטרטגיית המקור הוחלט על פרסום עדויות של לקוחות מרוצים וכמו כן, בחר לו המועדון את גל פרידמן זוכה מדליית הזהב כאישיות המתאימה ביותר אשר תוביל את הקמפיין הפרסומי.

קטע מהעבודה:

מניעים לביצוע הקמפיין הפרסומי
1. ישנה ירידה במכירות המנויים ולעומת זאת עלייה מגמתית של רשתות מתחרות ועל כן, נדרש לבצע קמפיין פרסומי רחב על מנת ליצור מודעות לקהל ים שונים על העסק ועל השירות ניתן בו ועל ידי כך להגדיל את נתח השוק הקיים ובד בבד לבלום את המתחרים לחברה.
2. קמפיין פרסומי יגרום ללקוחות להבחין ביתרונות הברורים לעסק על פני המתחרים.
3. הקמפיין הפרסומי אמור למשוך פלחי השוק חדשים אשר עד עתה לא היו מעורים לחשיבותה של שמירה על הכושר הגופני.

מקורות:

בירו דני, "פירסום איך זה עובד". אונ' תל אביב, 95.
רהב איילה, "עידן חדש בפרסום בישראל". הוצאת תל אביב מטר.
אתר האינטרנט ONE www.one.co.il

תגים:

בריאות · ספא · פירסום · פרסומת · רדיו · עיתונות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פרסומי למועדון כושר", סמינריון אודות "קמפיין פרסומי למועדון כושר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.