עבודה מס' 064040
מחיר: 119.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עריכת תוכנית כדי לבלום מתחרים והגדלת המכירות.
1,826 מילים ,2 מקורות ,2005
מועדון ה"טיים אאוט" הינו אחד ממועדוני הכושר בעלי נכסיות מותג מהגדולים והיוקרתיים בארץ. לאחרונה נוספו לשוק מתחרים חדשים ואטרקטיביים כגון מועדון ה"שייפ" ו"הולמס פלייס" אשר משכו אליהם לקוחות רבים ובזאת גרמו לירידת נתח השוק המנויים במועדון ה"טיים אאוט".
סמנכ"ל מועדון ה"טיים אאוט" נדרש ע"י המנכ"ל להיערך בהתאם ולהכין תוכנית אשר תבלום את המתחרים וכן תגדיל את המכירות.
בין היתר הוחלט על הגדלת תקציבי השיווק, מתן תשומת לב לבידול ולמיצוב המועדון כמועדון בעל מותג, המועדון החליט לצאת בקמפיין פרסומי רחב על מנת להגדיל את נתח השוק הקיים וכמו כן לבלום את מתחריו. ציפיות נוספות של הקמפיין הפרסומי היו למשוך פלחי שוק חדשים אשר אינם מודעים לקיום המועדון להצטרף למינויי ה"טיים אאוט". המועדון הציב לעצמו מטרות שיווקיות כגון שמירת פלח שוק קיים, פילוח שווקים חדשים, מיצוב תדמית ובידול.
המועדון התבסס על המודל של וובסטר כדרך פעולה אסטרטגית אשר בסופו של דבר תגרום ללקוח לאמצו.
לאסטרטגיית המקור הוחלט על פרסום עדויות של לקוחות מרוצים וכמו כן, בחר לו המועדון את גל פרידמן זוכה מדליית הזהב כאישיות המתאימה ביותר אשר תוביל את הקמפיין הפרסומי.
בירו דני, "פירסום איך זה עובד". אונ' תל אביב, 95.
רהב איילה, "עידן חדש בפרסום בישראל". הוצאת תל אביב מטר.
אתר האינטרנט ONE www.one.co.il
בריאות · ספא · פירסום · פרסומת · רדיו · עיתונות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פרסומי למועדון כושר", סמינריון אודות "קמפיין פרסומי למועדון כושר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.