היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיית שיווק תרופות לשוק האירופאי המאוחד

עבודה מס' 063914

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מיפוי המצב הנוכחי והצפוי ובדרכי פעולה שיכולה לנקוט חברת התרופות אגיס לקראת הגברת פעילותה בשוק הישראלי של חברת GSK מהאיחוד האירופי.

2,075 מילים ,2 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הדו"ח להלן הוא סקירה אסטרטגית הדן במיפוי המצב הנוכחי והצפוי ובדרכי פעולה שיכולה לנקוט חברת התרופות אגיס לקראת הגברת פעילותה בשוק הישראלי של חברת GSK מהאיחוד האירופי. העובדה ש GSKהיא מהאיחוד האירופי מהווה נקודת מפתח בהבנת יתרונות מסויימים הצפויים ל GSK.
מומלץ לאגיס להשתמש בהתקפת נגד כמגננה ע"י הגדלת המגוון והורדת מחירים בתחומים בהם GSK מציעה מוצרים מתחרים. כמו כן ניתן לפתח במהרה תרופות גנריות שכיום אינן בשוק הישראלי ובכך לשמור על פלח השוק.

תוכן העניינים
1. תקציר מנהלים
2. הקדמה
3. מבוא
3.1 קישור הנושא להיבטים תיאורטיים
3.2 מתודולוגיה
4. שוק התרופות
4.1 ישראל
4.1.1 גודל השוק
4.1.2 מגמות
4.1.3 פילוח צרכנים
4.1.4 הסביבה התחרותית ומודל חמשת הכוחות
4.2 האיחוד האירופי
4.2.1 גודל השוק
4.2.2 מגמות
4.2.3 פילוח צרכנים
4.2.4 הסביבה התחרותית ומודל חמשת הכוחות
4.2.5 גיוון ואחידות
5. ניתוח הסביבה בהקשר של שוק התרופות
5.1 ישראל
5.1.1 הסביבה הפוליטית
5.1.2 הסביבה הכלכלית
5.1.3 הסביבה החברתית
5.1.4 הסביבה הטכנולוגית
5.1.5 איכות הסביבה
5.1.6 הסביבה החוקית והמשפטית
5.2 האיחוד האירופי
5.2.1 הסביבה הפוליטית
5.2.2 הסביבה הכלכלית
5.2.3 הסביבה החברתית
5.2.4 הסביבה הטכנולוגית
5.2.5 איכות הסביבה
5.2.6 הסביבה החוקית והמשפטית
6. ניתוח SWOT
7. חלופות איסטרטגיות
7.1 דרכי פעולה אפשריות לפירמה האירופית
7.2 דרכי פעולה אפשריות לפירמה הישראלית
8. סיכום
8.1 מסקנות
8.2 המלצות
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

החברה מגדירה את עצמה כחברה מובילה עולמית המבוססת על מו"פ a world-leading, research-based pharmaceutical company. החברה מייצרת ו משווקת את מוצריה בכל רחבי העולם אך ביסודה היא חברה בריטית ומטה החברה בבריטניה ב Uxbridge ,Middlesex .לחברה מפעלים ב 39 ארצות ומניותיה של החברה נסחרות בבורסה של לונדון ובבורסה של ניו יורק. למרות היותה חברה בינלאומית ניתן להשתמש בעובדה שמטה החברה בבריטניה וההיסטוריה של החברה בבריטניה כדי להגדירה כחברה בריטית ולכן מהאיחוד האירופי. יחד עם זאת יש לציין כי הטבות מהותיות ל GSKכגון הטבות בפטור ממכס והכרה בתקנים מניחות כי המוצר הספציפי המיובא ייוצר באיחוד האירופי על פי כללי המקור הנהוגים באמנה בין ישראל לאיחוד האירופי , ולכן יש להניח כי המוצרים שתייבא GSK לישראל יהיו ממפעליה באיחוד האירופי.

תגים:

תרופות · פרמצבטיקה · בינלאומי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיית שיווק תרופות לשוק האירופאי המאוחד", סמינריון אודות "אסטרטגיית שיווק תרופות לשוק האירופאי המאוחד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.