היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק מוצרי הנייר בישראל

עבודה מס' 063856

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת סל המוצרים ותמהיל הלקוחות האופטימלי של חברה, בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית שתהלום את הצרכים, היעדים והמטרות של החברה לאחר מיזוגה עם חברה שניה.

8,022 מילים ,14 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

לחברה ישנם מס' דילמות עסקיות:
א. התמודדות מול מחירי המתחרים.
ב. לחברה אין תקן ISO במפעל הנייר.
ג. שיכנוע הלקוח בהעדפת איכות נייר על פני כמות (אורך)

המחקר בוצע באמצעות שאלון.
אוכלוסיית המחקר הינה חברות עיסקיות מקומיות שהינם קהל לקוחות החברה.
בפועל נדגמו כ- 30 חברות עיסקיות המהוות כקהל לקוחות של החברה וזאת נעשה במהלך יום עבודה שוטף של אנשי המכירות של החברה מול קנייני (בתי מלון ומפעלי קייטרינג) ובעלי (מסעדות) החברות העיסקיות שמולם החברה עובדת.

תוכן עניינים
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - סקירה ספרותית
* קביעת אסטרטגיה, מהי אסטרטגיה עסקית?
* דרכים לגיבוש אסטרטגיה עסקית
* גישות בתהליך השווק
* תהליך פיתוח מוצר
* מחקר שווק - גישות במחקרי שווק
* בידול תחרותי של מותגים ובניית מותג חזק
פרק 3 - שיטת המחקר
* הגישה המתודולוגית - מחקר כמותי
* מטרת המחקר
* שאלות המחקר
* השערות המחקר
* שדה וכלי המחקר
* אוכלוסיית המחקר והמדגם
* ניתוח סטטיסטי
* קיבוץ ממצאים והסקת מסקנות
פרק 4 - ממצאים
פרק 5 - דיון וניתוח
פרק 6 - מסקנות והמלצות
* מסקנות
* המלצות
* כיווני התפתחות אפשריים לחברת סילקו
* בחינת העבודה באור ביקורתי
ביבילוגרפיה

קטע מהעבודה:

חברת סילקו נוסדה בשנת 1992 ובמהרה הגיעה למעמד החברה המובילה בתחום שווק כלים לשימוש חד פעמי ורב פעמי לענפי המזון, קייטרינג, מסעדות, בתי מלון ואריזה.
לאחרונה רכשה סילקו, את מפעל הנייר אסותא צמר גפן מפעל לייצר מוצרי נייר- נייר לתעשייה, נייר טואלט, נייר טישיו וכו'.

גלאי ול. הלל (1992) טוענים שתפקידה של האסטרטגיה הוא להתאים את מהלכי העסק או הפרוייקט להזדמנויות והסיכונים אשר מציבה הסביבה העסקית אשר בה הוא פועל, ליתרונותיו וחסרונותיו מול מתחריו ולמשאבים העומדים לרשותו, לאורך זמן.

מקורות:

אהרוני, יאיר. (1997), "אסטרטגיה עסקית", גומא ספרי מידע ומחקר.
בהם אמנון. (1998), "שווק בשרותי אנוש", היבטים תיאורטיים ויישומיים, ת"א, צ'ריקובר מוציאים לאור.
בנצי, נחמן. (2000), "לא למכור להציע ללקוח פתרון", אותות 235 עמ' 54-55.
בן שאול, דורון. (1999) "מהות המותג - כלי אסטרטגי יצירתי לבידול תחרותי של מותגים", אותות 222, עמ' 21.
גלאי דן וליאור הלל. (1992), "תהליך התוכנית העסקית", אופציות טכנולוגיות בע"מ.
יזראלי, דב. (1994), "שווק הלכה למעשה" מהדורה שלישית ת"א צ'רקובר.
לבנון, יורם. (1999), "יוצרים אסטרטגיה", אותות 232 עמ' 14 ו- 78.
מייקל א. פורטר. (1998), "אסטרטגיה תחרותית" עתרת הוצאה לאור.
פרלשטיין, מרב. (1999), "יש לך מותג חזק? Merchandising" אותות 230 עמ' 27-26.
פילפ קוטלר, אמרסטרונג גארי. (1994), "עקרונות השווק" כרכים א.ב. המכון לפריון העבודה והיצור.
Hammel, G, Strategy is Revolvtior Harvard Business Review, July August 1996.
Philip Koter, (1999), Kotler on Marketing free press.
Porter, M, What is strategy? Harvard Business Review, Now - Dec - 96.
Snow C and T James (1994) Journal of Management studies, 31 (4): 457-480.

תגים:

תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק מוצרי הנייר בישראל", סמינריון אודות "שיווק מוצרי הנייר בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.