עבודה מס' 063697
מחיר: 82.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח פרסומת של סט סכינים על פי הגישה המסורתית- "מי" "מה" ו"למי" ועל פי תהליכי התרצות, הזדהות והפנמה.
1,401 מילים ,2001
העבודה עוסקת בתהליכי שינוי עמדות בפרסום ע"י שימוש בטכניקות שונות. במסגרת העבודה נערך ניתוח פרסומת לדוגמא (סט סכינים) על פי הגישה המסורתית לשינוי עמדות.
הגישה כוללת שלושה תהליכי השפעה: התרצות, הזדהות והפנמה. תהליכי ההשפעה מנותחים בגישה המסורתית ע"י חלוקה גורמים: "מי" (תכונות הדובר), "מה" (מהו המסר) "ולמי" (תכונות המאזין).
העבודה כוללת: (א) תיאור תוכן הפרסומת, (ב) תהליכי ההשפעה על פי הגישה המסורתית, (ג) ניתוח הפרסומת על פי הגישה ו- (ד) סיכום.
תוכן העניינים:
תוכן הפרסומת
תהליכי השפעה וניתוחם על פי הגישה המסורתית
ניתוח הפרסומת
סיכום
הערת מערכת: מדובר בפרסומת טלביזיונית ועל כן היא אינה מצורפת לעבודה.
איום · איכות · אמינות · גירוי · דובר · דעה · השפעה · התנגדות · התניה · טכניקה · טלוויזיה · מאזין · מדיה · מכירות · מסורתי · מסר · סוכן · פסיכולוגיה · פרסום · קליפ · קניות · שיווק · שכנוע
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרגיל בשינוי עמדות", סמינריון אודות "תרגיל בשינוי עמדות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.