עבודה מס' 066453
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: התקשורת כמעצבת דעת הקהל.
1,403 מילים ,8 מקורות ,2005
על פי כספי (2001: 75) חלקה של התקשורת בתהליך התעצבותן של דעות ועמדות הינו מרכזי ובעל המשק הרב ביותר מבין כל המשפיעים על תהליכים אלה. כספי (שם) טוען, כי התקשורת מהווה סוכן חברות, המלווה את האדם מגיל צעיר מאד ועד לזקנה מופלגת. זאת בשונה מסוכני חברות אחרים, אשר עיתויו של כל אחד מהם מוגבל ומוגדר בפרק חיים כלשהו [גן, בית-ספר, צבא, עבודה וכו']. בנוסף מוגדר מעמדו של כל אחד מהסוכנים האחרים, בהיותו מוסד בפני עצמו. תהקשורת הינה סוכן ללא הגדרות וללא מגבלות. בישראל ובארצות הברית טוענים הפוליטיקאים כי לתקשורת מגמה שמאלנית-ליברלית, המשפיעה על הטיית הידיעות לכיוון בו תומכים מרבית אנשי התקשורת, ובכך משפיעים על אופן הצבעתם של ההמונים (שפר ווימן, 2004: 1-2). השפעה זו מוכרת במחקרים שונים עליהם מצביע גם פטרסון (Patterson, 1994: 8), המציין את תמיכתם של עתונאים בדרך כלל במועמדים דמוקרטיים ובמיוחד בכאלה הבתומכים בנושאי איכות הסביבה וזכויות מיעוטים. כלומר, התקשורת נוטלת לעצמה במודע ובמתכוון את תפקיד המחברת, היינו מייעדת עצמה לעצב את דעת הקהל.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חלקה של התקשורת בתהליך התעצבותן של דעות ועמדות (תרגיל)", סמינריון אודות "חלקה של התקשורת בתהליך התעצבותן של דעות ועמדות (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.