היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור ליקב אמפורה

עבודה מס' 063567

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח העסק והצגת תכנית יח"צ.

4,805 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

יקב אמפורה הינו יקב שמתפתח בקצב מהיר, ובמהירות רבה הצליח לחדור לשווקים רבים עם ייצור של כ80000,- בקבוקים בשנתו השלישית.
בעבודה זו נציג תוכנית יחסי ציבור עפ"י מודל RACE כמודל מוביל לבניית תוכנית יחסי ציבור עבור "יקב אמפורה", תוך שילוב מודל התקשורת ומודל הגלגל של ברנשטיין.
במודל RACE בשלב א' RESERARCH - זיהינו והגדרנו את הבעיה העומדת בפנינו, וזאת, להגברת מודעות הציבור בדבר היתרונות הבריאותיים והתועלות הייחודיות המאפיינות את היין, ובעיקר הקשר ליקב אמפורה.
כמו כן, סקרנו את קהל בעלי העניין וביצענו ניתוח לתמונת מצב החברה עפ"י PEST , ו- SWOT בתחומים הרלוונטיים.
בשלב ה-ACTION הצבנו יעדים לטווח קצר וארוך וגיבשנו מטרות אסטרטגיות הכפופות ליעדים, לצורך קידום התודעה ולשינוי תפיסת הציבור ובכלל זה, מיצוב היקב כאמין איכותי ומוביל בתחום אשר מוצריו תופסים מקום של כבוד בשוק צרכני היין.
הצבנו יעדים לטווח קצר ולטווח ארוך ואפיינו את קהל בעלי העניין תוך הגדרת קהל המטרה למימוש ויישום תוכנית יחסי הציבור ולהעברת המסר לפיו יינות יקב אמפורה באיכות וברמה העולה על הציפיות.
בשלב ה-COMMUNICATION בנינו תוכנית תקשורת, הצבנו אסטרטגיה להחדרת יין "הריטון 2002", הגדרנו את תמהיל המדיה, קהל המטרה ושיתופי פעולה עם הגופים הרלוונטים.
בשלב ה-EVALUATION ביצענו בדיקה של אפקטביות התוכנית החל מערב ההשקה ועד להתחלת המכירה המשוערת של היין.

תוכן העניינים:
מבוא
תאור הארגון
תעשיית היין בישראל
תוכנית יחסי ציבור(שלב ה-RESERCH)
שלב ה- ACTION
שלב ה- COMMUNICATION
שלב ההערכה
ניהול משבר
הודעה לעיתונות
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

פן.ב. (1992), יחסי ציבור , הוצאת אחיאסף.
רימון , צ.(2001) , "יחסי ציבור" , הוצאת P.R תל אביב.
רייכר.ג, (1993), יחסים עם הציבור, דביר הוצאה לאור.
Harrison, S. (2000), Public Relations-An Introduction, Second Edition, Thomson Learing Publications.

תגים:

יין · משקאות · אלכוהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור ליקב אמפורה", סמינריון אודות "יחסי ציבור ליקב אמפורה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.