היישום אינו מחובר לאינטרנט

מותגי ביגוד לגברים

עבודה מס' 063265

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו אחוז הגברים אשר נוטים לרכוש מותגי בגדים ואילו ערוצי תקשורת נפנה לקהל יעד זה.

4,211 מילים ,5 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

במשך שנים רבות צרכני הביגוד המותגי היו בעיקר נשים.
רב החנויות המותגיות בארץ פנו בעיקר לנשים - קסטרו, רנואר, מנגו.
בשנים האחרונות ניתן לראות עליה בקרב חנויות מסוג זה הפונה לקהל הגברים, מדי תקופה נפתחות חנויות שהיו בעבר לנשים בלבד, שכיום מוכרות אף קולקציות ביגוד לגברים, ואף פותחות סניפים לגברים בלבד, חנויות כגון - CASTRO MEN, FOX MEN, RENUAR MEN.
כלומר, בתקופה האחרונה אנו חשופים ליותר ויותר מותגי ביגוד לגברים, וכן פרסומות הנוגעות לגברים בלבד בנושא זה, דבר אשר גורם לאוכלוסיה זו להיחשף לחנויות אלה, ולרכוש את מותגי הביגוד הקיימים.
כלומר, ישנה עליה בקרב אוכלוסיית הגברים בשנים האחרונות בנושא רכישת ביגוד מותגים - מודעות הגברים לתדמיתם הגברית עלתה בשנים האחרונות, והם דואגים לטיפוחם, למראם החיצוני ולאטרקטיביות ביחס למין הנשי.
מגמה זו תופסת תאוצה החל משנות ה-90, בה המראה החיצוני תופס מעמד חשוב בהשפעתו על הדימוי העצמי והביטחון האישי של האדם.

כמו כן, ידוע כי הפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהעליה ובמשיכה לרכישת ביגוד ובכלל.
משמעות המילה פרסום במובן הפשוט ביותר היא העברת מסר מקבוצה אחת לקבוצה אחרת.
קיימים ערוצים רבים בהם ניתן להעביר את המסר הזה: טלויזיה, רדיו, עיתון, מגזין, לוחות מודעות, דיוור ישיר, עלונים פרסומיים, אנשי מכירות, אינטרנט ועוד ועוד.
חנויות ביגוד אלה דואגות לפרסם את מוצריהם, או לפחות את שמם, בערוצי המדיה השונים, על מנת לפנות לקהל יעד נרחב, להפיץ את שמם, ולהגדיל את מכירותיהם.

מטרת המחקר הינה לאפיין את פלח השוק הגברי הפוטנציאלי אשר רוכש או מתעניין במותגי ביגוד אלה,מדוע הוא נוהג לרכוש את המותגים, או באם אינו נוהג, מהן הסיבות לכך - כל זאת על מנת שנוכל למקד את הפרסום לפלח שוק זה, לדעת במה להתמקד בפירסום עצמו, מה להדגיש ומה לשפר, על מנת להגדיל את המכירות, ולהעצים את שמם של חנויות אלו.
כמו כן, נרצה לדעת לאילו ערוצי מדיה נחשף קהל יעד זה, ובאילו זמנים, על מנת שנוכל לפנות אליהם באמצעים אלו ולהפיק את המיטב מהפירסום.
במחקר השתתפו 200 בנים בגילאי 15-35, מאיזור המרכז, כאשר כולם נבחרו באופן אקראי.
המחקר נעשה ע"י חלוקת שאלונים לקבוצת המחקר באופן אקראי: בדואר אלקטרוני ובחלוקה ידנית, ומולא ע"י הגברים עצמם באופן אישי, כאשר השאלון הורכב משאלות הנוגעות להרגלי הצריכה והעדפות הגברים לגבי ביגודם, וכן לגבי השפעת הפרסום על האוכלוסיה.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
נושא המחקר
מטרת המחקר
השערות המחקר
3. יעדי המחקר
מטרת המחקר
שאלות המחקר
השערות המחקר
4. שיטת המחקר
נבדקים
אמצעי המחקר
הגדרת משתני מחקר
מדגם
בקרת מחקר
5. תהליך המחקר
6. תוצאות המחקר
7. סיכום ומסקנות
8. בבליוגרפיה
9. נספחים
10. שאלון
11. תוצאות השאלון

תגים:

שיטות מחקר · אופנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מותגי ביגוד לגברים", סמינריון אודות "מותגי ביגוד לגברים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.