היישום אינו מחובר לאינטרנט

עבירת הבגידה

עבודה מס' 063154

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגדרה, המצב בארץ ומשפט משווה (ארה"ב ואנגליה).

4,850 מילים ,34 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודת מחקר זו אדון בסעיף 99 לחוק העונשין1 - סיוע לאויב במלחמה ובעבירת הבגידה בכלל. תחילה אגדיר את המושג בגידה ואנתח את העבירה בארץ על כל מרכיביה תוך כדי הצגת פסיקה רלוונטית בנושא. בהמשך דבריי אציג את המצב המשפטי בנושא, בארה"ב ואנגליה ואערוך השוואה ע"י הצגת פסיקות של בתי משפט וחוקים שונים העוסקים בבגידה במדינות אלו.
בגידה- היא עבירה של הפרת אמונים (באנגלית- allegiance) כלפי הריבון. אמונים פירושם: הציות הטבעי והמשפטי, שכל אזרח חייב לריבונו תמורת החסות, שהריבון פורש עליו, ותמורת ההגנה, שהוא מעניק לו. מלבד חובה תמידית וטבעית זו של אמונים, שהיא מוטלת על האזרח של המדינה, חלה חובה של אמונים, לריבון על זרים, אזרחי חוץ, כל עוד הם נמצאים בתחומי המדינה ונהנים מחסותה או כל עוד נמצאים בה משפחותיהם ורכושם.
------------------------------------------------------------------
1. חוק העונשין, תשל"ז 1977 (להלן: החוק)

הערת מערכת: בעבודה זו לא נרשמה רשימה ביבליוגרפית נפרדת, מלבד מראי המקום.
מס' המקורות המצויין בתקציר מתייחס למס' מראי המקום.

תגים:

בגידה · סיוע לאויב · ריגול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עבירת הבגידה", סמינריון אודות "עבירת הבגידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.