עבודה מס' 062983
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת שני מקרים- חברת איפור והמוצר ביסלי של אוסם.
5,197 מילים ,2003
תוכן עניינים
הקדמה
מוצר א' - בידול מחירים - מאפר\ת
המוצר
גורמים המשפיעים על בידול מחירים
גורמים המשפיעים על רגישות למחיר
מוצר ב' - בידול מחירים - ביסלי של אסם
המוצר
סקירת שוק
גורמים המשפיעים על רגישות למחיר
גורמים המשפיעים על בידול מחירים
הקדמה
במסגרת עבודה זו בחרנו לבחון שני מקרים של בידול מחירים.
במקרה הראשון ננתח כיצד חברות איפור ומאפרים מקצועיים מבצעים בידול מחירים מהותי ביותר בין ובתוך פלחי אוכלוסיה שונים.
במקרה השני ננתח כיצד חברת המזון אסם מבצעת פילוח מחירים לחטיף "ביסלי" ע"פ המגזרים השונים בישראל.
בחרנו בשני מקרים שונים של בידול מחירים- האחד שירות והשני מוצר צריכה שכן למרות השוני של אופי הסביבה התחרותי ושוני הלקוחות, בידול המחירים מאפשר ליצרן למקסם את רווחיו בצורה טובה יותר ולגבות מחירים שונים למוצרים זהים הפונים לפלחי אוכלוסיה שונים (בשני המקרים) והפונים לאותו פלח באוכלוסיה (במקרה של מאפר).
בידול · אסם · ביסלי · המחרה · תמחיר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בידול מחירים", סמינריון אודות "בידול מחירים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.