היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת בתי הקפה "קופי בין" - פרסום בערוצי השיווק השונים.

עבודה מס' 062750

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

2,364 מילים ,2003

תקציר העבודה:

שוק בתי הקפה בארץ מכיל מספר רשתות מובילות שפריסתן הולכת ומתרחבת ובכללן : אילנ'ס, קפה ג'ו, קופי בין, ארומה וארקפה.
השוק מאופיין בתחרות עצומה והתמקצעות: הקפה מהווה את התפריט העיקרי לצד מוצר משלים, ישנה התמחות באופני הקלייה, הטחינה מינון המרכיבים וכדו'.
בעשור האחרון בתי הקפה הפכו לחוויה מרכזית בתרבות הפנאי של הישראלים. ישנה עליה בביקוש לקפה גורמה, הצרכנים מגלים עניין רב בתהליכים של הכנת הקפה, הרשתות מרחיבות את מגוון המוצרים והטעמים. שוק בתי הקפה מרוכז ברובו באזור המרכז והשרון, אך אין מן הנמנע כי ימשיך ויתרחב לשאר חלקי הארץ.
בשנתיים האחרונות, עקב המצב הכלכלי הקשה והמצב הביטחוני הבעייתי, חלה ירידה בהכנסות בשיעור של כ-15%, ובנוסף עליה בהוצאות. הירידה בכמות המכירות הביאה עמה תחרות גוברת על הלקוחות. בתי הקפה מנסים ליצור בידול ולמשוך לקוחות ע"י יצירת אוירה מיוחדת ושיפור שירות הלקוחות.
קופי בין - רשת בתי קפה בינלאומית, הותיקה ביותר בעולם הקפה, נוסדה בשנת 1963 ע"י הרברט היימן, אשר מטרתו הייתה להביא את הקפה המשובח בעולם לאמריקה, את הסניף הראשון פתח בלוס אנג'לס. לרשת כ250 - סניפים ב-15 מדינות בעולם , בכללן: סינגפור, מלזיה, דרום קוריאה, ישראל וכמובן בארה"ב.
הרשת נכנסה לארץ לפני כ-3 שנים ועד כה פתחה 7 סניפים. הרשת מתכננת התרחבות נוספת ל- 15 סניפים עד סוף שנת 2004. מחזור המכירות השנתי הנו למעלה מ-150 מיליון דולר.
הרשת מנסה למצב עצמה כרשת האיכותית המובילה בקרב פלח שוק צעירים אורבניים, בליינים, בגילאי 15-30.

העבודה כוללת ניתוח בסיס, הכולל ניתוח כללי של שוק בתי הקפה בארץ, ניתוח כללי של המתחרות בשוק, הצרכן וניתוח מוצר ספציפי "האייס בלנד" ברשת הקופי בין.
העבודה בעיקרה מתמקדת בתכנון מדיה - בחירת ערוצי המדיה המתאימים לפרסום רשת הקופי בין, תוך בחינת היתרונות וחסרונות של כל מדיום תקשורתי (טלוויזיה, רדיו, עיתונות יומית, מגזינים, שילוט חוצות,קולנוע, קידום מכירות).

תגים:

קידום מכירות · בתי קפה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת בתי הקפה "קופי בין" - פרסום בערוצי השיווק השונים.", סמינריון אודות "רשת בתי הקפה "קופי בין" - פרסום בערוצי השיווק השונים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.