עבודה מס' 062646
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הגישות לנושא תוך התייחסות לתיאוריה ההומניסטית.
1,515 מילים ,3 מקורות ,2004
תוכן העניינים:
המודל ההומניסטי
שילוב הילד החריג במערכת החינוך
ביבליוגרפיה
התפיסה הבסיסית של המודל ההומניסטי עברה גלגולים במשך ההיסטוריה, ובכל תקופה הוסיפו
לה נדבך. זוהי תפיסה חשובה ביותר מבחינת עיסוק עם אנשים עם מוגבלויות.
מטרת העבודה היא לדון בגישות לשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה, תוך
דיון בתיאוריה ההומניסטית, שהיא המודל המקובל היום במחקר בתחום זה.
רונן, ח. (1997). "הכללתם של ילדים חריגים בחינוך הרגיל". סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום, 12, 21-29.
רייטר, ש. (1997). חבר חריג. חיפה: גסטליט חיפה בע"מ.
Stainback, W. Stainback, S. (1996). Controversial Issues Confronting Special Education. Boston: Allyn Bacon.
אידיאלים · ביקורת · הומניסטי · ילדים · מודל · מונייה · נכות · שילוב · תלמידים · תנועה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוב הילד החריג במערכת החינוך הרגילה (תרגיל)", סמינריון אודות "שילוב הילד החריג במערכת החינוך הרגילה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.