תוכן עניינים
רקע החברה
מבנה אירגוני
מחלקת דיילים
איפיון התרבות הארגונית על פי שיין
דפוס התנהגות
אמונות וערכים
הנחות יסוד
פערים בין הערכים המוצהרים למה שקיים בפועל
אפיון התרבות הארגונית
מודל הערכים המתחרים
אפקטיביות של תרבות ארגונית- דניסון
השפעות התרבות הארגונית
הנחלת התרבות הארגונית
משוב והמלצות
חברת אל על הוקמה בשנת 1949 כחברת התעופה הלאומית של ישראל והפכה למוביל תעופתי
בינלאומי וייחודי. בספטמבר 1948 נערכה טיסת הבכורה הרשמית של אל על כאשר היא הביאה את
נשיאה הראשון של מדינת ישראל מר חיים וייצמן מג'נבה לישראל.
הקווים המנחים את פעולתה של החברה הם: יצרנות, יעילות, דיוק ומקצוענות ובכך מבטיחה אל
על היענות לדרישות הנוסעים בכל זמן ומקום.
חברת אל על מפעילה טיסות לכ37- יעדים ברחבי העולם.
מחלקת דיילים מונה כ1200 - עובדים. מתוכם 15 עובדי הנהלה ומשרד, 1000 דיילים זמניים ו 200 -
דיילים קבועים (מנהלי שירות בטיסה).
המחלקה בנויה במבנה היררכי כאשר היא כפופה לתת אגף הדייל הראשי, בראש המחלקה עומד
מנהל המחלקה וסגנו אשר מתפקדים בנוסף כמנהלי שירות בטיסה.
הדיילים במחלקה מחולקים לקבוצות אותם מנהלים מנהלי שירות בטיסה, מטרת החלוקה היא
לצורכי שליטה ובקרה בלבד ולא לצורכי פעילות. במחלקה קיים מערך פרט שמטרתו לתת מענה
לבעיות הפרט של הדיילים.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התרבות הארגונית במחלקת הדיילים בחברת אל על.", סמינריון אודות "התרבות הארגונית במחלקת הדיילים בחברת אל על." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.