היישום אינו מחובר לאינטרנט

גישות בינתחומיות בתקשורת

עבודה מס' 061664

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תקשורת פסיבית ואקטיבית עפ"י חמשת השיטות המאפיינות את הגישות הבינתחומיות בתקשורת.

6,321 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תקשורת אנושית ניתנת ללימוד באמצעות גישות שונות. כל גישה מאפשרת הסתכלות שונה על אקטים תקשורתיים ומעלה מספר שאלות לגבי מעשנו, והסיבה להם.
מטרת העבודה היא לבדוק כמה מן הגישות המרכזיות לתקשורת (המפורטות בראשי הפרקים שלעיל) - כדי להבין את התועלת שהן מביאות, כמו גם את מגבלותיהן.
מהו מידע ? האם ניתן למדוד אותו ? כיצד אנו קולטים ? כיצד עובד שכנוע ? מה הקשר בין תקשורת לשליטה חברתית? כיצד משפיעה השפה על צורת החשיבה וההתנהגות שלנו על התקשורת בינינו ? -
שאלות אלה מעלות את הצורך לבחון את היבטי התקשורת עפ"י השיטות האנתרופולגיות שפורטו.
הניתוח יחולק לשני חלקים:
· ניתוח תקשורת "פסיבית" (כתובה) - מתוך כתבה בעיתון עפ"י אחת השיטות שהכי מאפיינת אותה - בחלק זה מנותחת הכתבה העיתונאית "הקיסרים החדשים" (המצורפת כנספח) מתוך ירחון "להיות משפחה", יולי 1999. בניתוח מתואר בקצרה תוכן הכתבה ובחינה מקצועית עפ"י הגישה האנתרופולוגית, המתמקדת בהבדלים שבין תרבויות, בשילוב הגישה הסוציולוגית.
· ניתוח תקשורת "אקטיבית" בטלוויזיה, הבאה לשכנע את המתוקשר (פרסומת) עפ"י חמשת השיטות המאפיינות את הגישות הבינתחומיות בתקשורת - בחלק זה מנותחת הפרסומת "אל תפריעו לי באמצע הספרינג" מקצועית ע"י המשלים, מדגים, מיישם, מרחיב, וסותר את הגישות.
בשני החלקים הניתוחים מבוססים על מקורות ומאמרים מקצועיים אנתרופולוגיים המפורטים בסוף העבודה.

תוכן העניינים
מבוא
ניתוח כתבה עיתונאית "הקיסרים החדשים" - מתוך "להיות משפחה", יולי 1999
תקציר הכתבה
הגישה האנתרופולוגית
ניתוח באמצעות מערכות מסרים ראשוניות - P.M.S
ניתוח פרסומת טלוויזיה: "ספרינג - אל תפריעו לי באמצע הספרינג"
ניתוח עפ"י הגישה הטכנית
ניתוח עפ"י הגישה הטראנזאקציונית
ניתוח עפ"י הגישה הסוציולוגית
ניתוח עפ"י הגישה האנתרופולוגית -
ניתוח הפרסומת עפ"י מערכת יחסים ראשונית P.M.S - מבחינת: אינטראקציה, אסוציאציה, קיום, מיגדר, טריטוריאליות, טמפורליות, למידה, משחק, הגנה, ניצול הסביבה ועוד.
ניתוח עפ"י הגישה האישית
ביבליוגרפיה

מקורות:

גבע, א. (1994). התנהגות צרכנים. האוניברסיטה הפתוחה.
גירץ, ק. (1973). פרשנות של תרבויות. כתר, ירושליים.
צוריאל, בייג'ין,ק. (1999)." הקיסרים החדשים", בתוך ירחון "להיות משפחה". ע"ע 82-78.
Broadhurst. A.R. & Darnell D.K. (1965). "An introduction to information Theory". In Quarterly Journal of speech, Vol. 51, pp. 442-453.
Hall, E. (1981). "The vocabulary of culture", in The Silent Lanuage, pp.34-59.
Ittelson & Cantril. (1954). "Perception: A Transactional Approach", in Perception: A Transactional Approach , New York: Random House. Pp. 207 - 213.
Laura M. (1986). "Visual Pleasure and Narrative Cinema", in :Narrative, Apparatus, Ideology, P Rosen (ed), Columbia University Press, N.Y, PP. 198-209.
Miligram, S. (1963). "A Behavioral Study of Obedience", in Journal of Abnormal and Social Psychology, pp. 371-381.

תגים:

אינטראקציה · אנתרופולוגיה · בינאישית · גישות · טלוויזיה · יעד · מסרים · עתונות · פרסום · צופה · קהל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גישות בינתחומיות בתקשורת", סמינריון אודות "גישות בינתחומיות בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.