היישום אינו מחובר לאינטרנט

"חצי חינם"

עבודה מס' 061570

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הרשת כרשת קמעונאות.

6,983 מילים ,16 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

רשת "חצי חינם" מתוכננת לפתוח בסוף קיץ זה ברשל"צ את החנות החמישית במספר. חנות זו תתוסף לשתי להחנויות הוותיקות והקטנות באיזור תעשיה חולון וברשל"צ, ולשתים הגדולות יותר והחדשות יותר בחולון ובצומת ירקון.
בעלי הרשת הם צברי קופרלי אשר בבעלותו כ %67 ובידי מזל שלום (אשתו של זקי שלום) כ- %.37 הנהלת הרשת מתאפיינית בניהול משפחתי, מנגון הניהול "רזה" ולכן החלטות מתקבלות במהירות ויעילות וכך גם אופי ביצוען.
הרשת נתפסת בעיניי הצרכנים כזולה המעניקה חווית קניה טובה, היא ממוצבת במקום גבוה מאד.
בעלי החברה מתאפיינים כאנשים חרוצים, סוחרים ממולחים ובעלי חוש עסקי העובדים עם מספר קטן יחסית של ספקים תוך דגש על יחסי אמון מלאים עם הספקים. אופן העבודה הוא ע"פ שיטת J.I.T כאשר לספקים יש אפשרות גישה לבסיסי הנתונים של החברה באמצעות ממשק ,E.D.I אין בבעלות החברה אתר אינטרנט, לא לשם אינפרומציה שיווקית ולא לשם קנייה מקוונת .

בעבודה זו תנותח רשת "חצי חינם" על פי מספר פרמטרים אשר הוגדרו מראש וכוללים את: מבנה הארגון, חזון החברה, יעדים, יבחנו המתחרים שלהם בשוק קימעונאות המזון ובהתאם היכן ממוצב רשת "חצי חינם" במה יחודה, כמו כן החברה תבחן באמצעות מודל SWOT, אילו מערכות מידע היא משתמשת ומה אסרטגיית האינטרנט שלה, כאשר בסיום יובא סיכום.

תוכן העניינים
1. רקע ומבוא
1.1 חזון ויעדים
1.2 מבנה ארגוני- רשת חצי-חינם
2. סקירת ענף רשתות השיווק- מתחרים
2.1 הקדמה
3. סביבת מיקרו / מאקרו
3.1 ניתוח SWOT
3.2 פילוח וקהל מטרה
3.3 דימוי
3.4 מיצוב
3.5 בידול
4. תמהיל השיווק הקימעונאי
4.1 הגדרה
4.2 תמהיל המוצר
4.3 תמהיל המחיר
4.4 תמהיל תקשורת נתונים וקידום מכירות
4.5 תכנון החנות וחווית הקניה
4.6 ניהול מדף
5. מערכות מידע
5.1 מערכות מידע - חצי חינם
6. אסטרטגיית אינטרנט
6.1 הקדמה
6.2 אסטרטגיית אינטרנט של המתחרים
6.3 אסטרטגיית אינטרנט של חצי חינם
6.4 אסטרטגית אינטרנט מומלצת לחצי חינם
7. סיכום ומסקנות
8. ביבליוגרפיה

מקורות:

Christopher, M., Peck, H., (1997), Marketing Logistics, Butterworth Heinemann.
Gilbert, D., (1999), Retail Marketing Management, FT Prentice Hall, Harlow.
הורניק, י. , קוטלר, פ. , (2000), ניהול השיווק - מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה
קוטלר,פ . (2000) ,על השיווק , הוצאה המאוחדת .

תגים:

אינטרנט · אסטרטגיה · ארגון · בידול · חזון · יעדים · לוגיסטיקה · מבנה · מידע · מיצוב · מערכות · קמעונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""חצי חינם"", סמינריון אודות ""חצי חינם"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.