עבודה מס' 061089
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת ההשפעות השונות של הטלויזיה על הילד.
2,986 מילים ,8 מקורות ,2000
הטלוויזיה הייתה לבת בית קבועה כמעט בכל בית ישראלי. היא מהווה את מקור הבידור והאינפורמציה המקובל ביותר עלינו. כשאנו זקוקים למנוחה, מתח, מידע, רכילות, רומנטיקה, הרפתקנות, פנטזיה, עצה - אין קל יותר מאשר ללחוץ על הכפתור ולהתרווח מולה. זה זול, פשוט, נוח ובטוח יותר מצורות בילוי הפנאי האחרות המוכרות לנו. הילד גדל היום בחברה שלנו מוקף לא רק במשפחה, חברים וסביבתו הקרובה, אלא גם בעולמות מרתקים הנגלים לעיניו דרך קבע על המרקע בביתו.
הטלוויזיה מביאה אליו עולמות רחוקים, זמנים אחרים, מידע טרי. היא מציגה בפנינו אתגרים רגשיים, מגרה את תאבוננו השכלי, מספקת נושאים לשיחה. יחד עם זאת, מעוררת הטלוויזיה שאלות וחששות רבים בקרב הציבור הרחב והחוקרים האקדמיים כאחד: הצפייה הממושכת גוזלת זמן מפעילויות אחרות, מפתחת פסיביות גופנית
ושכלית, משפיעה על תפיסת עולמנו, מעצבת תהליכים פוליטים. הטלוויזיה מגדירה עבורנו מהו אושר ומהי הצלחה, מה חשוב ומה מקובל. היא מעודדת אותנו לצורך מעבר ליכולתנו הכלכלית ומלבה יצרים אלימים, מיניים ואחרים. אנו ניצבים מול מדיום רב סתירות: הטלוויזיה משחררת - אך גם דורכת על המקום ומגבילה, היא יצירתית אך גם חוזרת על עצמה, היא משאב תרבותי לחברה - אך גם ממכרת אותה.
העבודה מתבססת על המחקר:
למיש .ד., ליבס .ת.1999,, ילדים ובני נוער בסביבה התקשורתית המשתנה של ישראל, המכון לחקר הטיפוח בחינוך האוניברסיטה העברית בירושלים.
תוכן עניינים:
מבוא
החיים מול המרקע
סיכום
ביבליוגרפיה
*הערת מערכת: בעבודה לא נכתבו הערות שוליים.
אלדר .ר., 1994, המון תקשורת - מבוא לתקשורת המונים, מדריך למורה, רכס הוצאה לאור פרוייקטים חינוכיים בע"מ.
דר' ווהל .א., אנוש .ה., 1993, "כדאי" מבוא לפרסומת ולתעמולה, הוצאת המרכז לטכנולוגיה חינוכית.
כספי .ד., 1995, תקשורת המונים, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה
כספי .ד., תקשורת המונים - כרך ב' יח' 5-7, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
דר' למיש .ד., ליבס .ת.,1999, ילדים ובני נוער בסביבה התקשורתית
המשתנה של ישראל, המכון לחקר הטיפוח בחינוך האוניברסיטה העברית בירושלים.
דר' למיש .ד., 1992, בין מציאות ודמיון - תקשורת המונים בחיינו -מדריך למורה, הוצאת תל משרד החינוך והתרבות.
דר' למיש .ד., 1994, מבט שני בטלביזיה, רכס הוצאה לאור פרוייקטים חינוכיים בע"מ.
דר' למיש .ד., 1989, נא להכיר טלוויזיה - מבוא לצריכת ביקורתית, הוצאת מרכז ההדרכה של אגף הנוער.
טכנולוגיה · טלוויזיה · ילדים · מרקע · נוער · סרטים · פרסומות · צפייה · קולנוע · תוכניות · תקשורת · תשדירים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החיים מול מרקע הטלוויזיה - השפעות התקשורת על חיי הילד", סמינריון אודות "החיים מול מרקע הטלוויזיה - השפעות התקשורת על חיי הילד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.