היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסקי ופיתוח מערכות RealTimeImage -

עבודה מס' 060961

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת האפשרות לפתח ולהחדיר לשוק הדפוס מוצר חדש.

8,314 מילים ,14 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת (בעיקר בתחום האינטרנט), שהתחוללה בשנים האחרונות ואשר באה לידי ביטוי בתחומים רבים כגון המחשוב, או המחקר, גררה בעקבותיה שינויים מרחיקי לכת בתהליכים משניים כגון שיכלול תהליכי עבודה או אף שיפורים משמעותיים בתחומי הרפואה והמחקר הגנטי.
תחום ההדמיה הממוחשבת, שהתפתח לצד תעשיית הווידאו הדיגיטלית, הנו אחד התחומים המושפעים ביותר כתוצאה מהמהפכה הדיגיטלית שעברה עלינו בעשור החולף. תהליכי משנה רבים כגון, הרפואה, הבניה, המחקר הגיאוגרפי, המחקר האקלימי ועוד הואצו או התפתחו באופן חסר תקדים בעקבות התפתחות תחום זה.
על בסיס עקרוני זה הוקמה חברת RealTimeImage העוסקת במתן פתרונות תוכנה העונים על צרכי הדמיה ממוחשבים ומקוונים לתחומי הדפוס והרפואה.

בעבודה זו נבחן את האפשרות לפתח ולהחדיר לשוק הדפוס מוצר חדש שיענה על צורך בסיסי וברור בתחום: קיצור משמעותי של טווח הזמנים לאישור עבודות דפוס והקטנה משמעותית של צריכת חומרים מתכלים בדפוס הן בתהליכים המקדימים והן בשלב ההדפסה.
במהלך העבודה נסקור את הארגון על מבנהו ונכסיו הטכנולוגיים, ננתח את הסביבה העסקית של החברה ושל המוצר, ננתח את הסביבה הפיננסית המשפיעה על המוצר, ננסה לחזות את עתיד החברה ונסכם בהמלצות - כל זאת תוך שימת דגש על מערכות המידע שיכולות להשפיע על המוצר ועל החברה בתהליך הפיתוח, ההחדרה ותחזוק המוצר.
לצורך ניתוח הסביבה העסקית נשתמש מודלים מתבקשים כגון מודל פורטר (5 הכוחות), ניתוח שרשרת הערך, PEST ,TOWS ,SWOT ועוד.
בחלקה השני של העבודה נציג את המודל העסקי הצפוי כפי שיעלה מדוח תזרים מזומנים, דוח רווח והפסד, מאזן ותחזית מכירות עתידיים.
את העבודה נסכם בהמלצות הנובעות מהניתוח הכולל הן מזווית פיתוח המוצר והן מזווית הארגון ועתידו.

תוכן העניינים:
מנהלים
מבוא
רקע
יעוד החברה
מבנה ארגוני
עץ ארגוני
ניתוח הסביבה העסקית
סביבת המאקרו ע"פ מודל פורטר
סביבת המאקרו ע"פ מודל PEST
ניתוח הפעילויות העסקיות הפנימיות ע"פ ניתוח שרשרת הערך
ניתוח הסביבה השיווקית ע"פ מודל SWOT
ניתוח קצב צמיחה לעומת נתח שוק ע"פ מודל BCG
ניתוח הזדמנויות ע"פ מודל מוצר-שוק
פילוח שוק
ניתוח אסטרטגיה ע"פ מטריצת TOWS
ניתוח גורמים אסטרטגיים ע"פ ניתוח SFAS
סיכום הניתוח השיווקי והמלצות
ניתוח פיננסי
תזרים מזומנים ניהולי חזוי - רבעוני, יולי 2002 - דצמבר 2004
דוח רווח והפסד חזוי ליום 31 בדצמבר 2004
מאזן חזוי ליום 31 בדצמבר 2004
תחזית מכירות רבעוני - ליום 31 בדצמבר 2004
סיכום הניתוח הפיננסי
עתיד החברה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

Adrian Palmer, Bob Hartley, "The Business and Marketing Environment". Third edition. McGrew-Hill Publishing
DIBB/SIMKIN/PRIDE/FERRELL, "Marketing concepts and strategies", Fourth European Edition. Houghton Mifflin Company, 2001
DIBB/SIMKIN/PRIDE/FERRELL, "Marketing concepts and strategies", Third European Edition. Houghton Mifflin Company, 1997
Simon Ecclerk, "Making a comeback" , Image Reports, March 2001
George Berg, "Me and my Machine", PrintWeek magazine, June 2001
Kathy Reilly, "Remote Proofing Gaining Ground", PRINTMEDIA, March 2001
"Perspective", www.electronic-publishing.com, September 2001

תגים:

אסטרטגי · היי · טכנולוגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי ופיתוח מערכות RealTimeImage -", סמינריון אודות "ניתוח עסקי ופיתוח מערכות RealTimeImage -" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.