עבודה מס' 060803
מחיר: 114.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כיצד על המורה המתחיל להתחיל את השנה, עפ"י מיטב החוקרים בתחום.
1,711 מילים ,4 מקורות ,2002
המטען הרב שנצבר כ-"פרח הוראה" רלבנטי בעיקר לאמצע הדרך בהיותנו מורים. נוכל להשתמש בכלים שרכשנו לאחר שתהיה בידינו כיתה איתה אנו עובדים זמן רב. אפילו המרצים לחינוך אומרים בעצמם - "שנה ראשונה בהוראה אתם תהיו מרוכזים בעצמכם ובחומר הלימוד, רק החל מהשנה השנייה יהיה לכם יותר קל ליישם את שלמדתם".
עבודה זו עוסקת בדרכי הוראה המלמדים את המורה - כיצד להתחיל ברגל ימין? מה אומרים בשיעור הראשון שלנו? האם להיות נחמד? האם להיות קשוח? האם לתת שיעורי בית? כמה?
על הבעיה של 'כיצד מתחילים?' ניתן לכתוב רבות, אך אני בוחר להתמקד יותר בתת הבעיה - הרושם ראשוני והמגע הראשוני עם התלמידים.
העבודה מסתמכת על מקורות מתחום ההוראה והחינוך - א. יריב, ברט, שויצקי, ש. אלוני.
תוכן העניינים:
הגדרת הבעיה
כיצד מופיעה הבעיה בספרות
המשמעת - אוסף חוקים
ואם בכל זאת מתעוררות בעיות?
סיכום
ביבליוגרפיה
אליעזר יריב, 1999, "שקט בכיתה, בבקשה!", הוצאת רכס.
Richard L. Curwin Allen N. Mandler, 1980, "THE DISCIPLINE BOOK: A Complete Guide to School Classroom Management", Reston Publishing Company.
אינגריד ברט וציפורה שויצקי, 2000, "צמתים בדרך - מודל לפתרון בעיות בכיתה", הוצאת כליל.
שמואל אלוני, 1968, "המשמעת והעונש בחינוך החדש", הוצאת יבנה.
אלוני · ברט · הוראה · השתלטות · התחלה · זיו · מורה · משמעת · קשוח · קשיחות · שיטה · שיטות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דרכים ושיטות הוראה בישראל - משמעת", סמינריון אודות "דרכים ושיטות הוראה בישראל - משמעת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.