היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת על שיעור היענות בסקרי פקס

עבודה מס' 060611

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד משפיעות ההודעה המוקדמת בדבר סקר ותזכורת אחריו על שיעור היענות של המשיבים בסקר פקס.

8,155 מילים ,20 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

השפעת טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת
על שיעור היענות בסקרי פקס

תוכן העניינים:
1. מבוא - הצגת הנושא הנחקר
2. רקע תיאורטי
3. שיטת מחקר
3.1 הצגת שיטת המחקר
3.1.2 דגימה
3.1.2.1 גודל המדגם
3.1.2.2 שיטת הדגימה
3.1.3 אופן ביצוע הסקר
3.2. תיאור כלי המחקר
3.2.1 שיקולים לבניית כלי המחקר
3.2.1.1 טעות סקר כוללת
3.2.1.2 שיקולים לבניית השאלון
4. הצגת ממצאים
4.1 שיעורי החזר
4.2 מהירות תגובה
4.3 התפלגות התוצאות לפי מין וגיל
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
נספח א' - שאלון (כולל מכתב מלווה, הודעה מוקדמת ותזכורת(
נספח ב' - הצגה של אוכלוסיית המחקר
נספח ג' - טבלה סטטיסטית של גודל המדגם לאוכלוסיות מחקר קטנות
נספח ד' - הצגת נתונים, כפי שנאספו בסקר

חוקרים תמיד חתרו להשיג שיעורי תגובה גבוהים יותר ותגובה מהירה יותר, יחד עם הוצאות
נמוכות ככל האפשר. עם הפיכתו של מכשיר הפקס לפופולרי ביותר בארגונים של היום, נפתחת
בפני חוקרים אפשרות לאיסוף נתונים בדרך חדשה, יעילה ומהירה - בפקס.

עבודתי זו עוסקת בסקר בו הנתונים נאספים דרך פקס. לאחר עיון מעמיק בספרות המעטה
יחסית העוסקת בסקרי פקס, בחרתי לחקור את ההשפעות שיש להודעה מוקדמת בדבר הסקר
ותזכורת לאחר הסקר, הנשלחים לנסקרים, על שיעור היענות.

הודעה מוקדמת ותזכורת הוכחו במספר מחקרים כמעלות את שיעור היענות בסקרי דואר. כיוון
שאיסוף הנתונים בפקס קרוב ואף דומה במספר מאפיינים לאיסוף נתונים בדואר, הנני מניחה כי
גם בסקר פקס תהיה לטכניקות אלו השפעה חיובית על שיעור היענות.

מטרת עבודה זו הינה לחקור את יעילותן של טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת בסקר, בו
איסוף הנתונים מתבצע בפקס, בשיפור שיעור היענות. לכן שאלת המחקר שלי היא, כיצד
משפיעות ההודעה המוקדמת בדבר סקר ותזכורת אחריו על שיעור היענות של המשיבים בסקר
פקס.

על מנת לבדוק האם טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת משפיעות על שיעור היענות ומהירות
החזר בסקר בו איסוף הנתונים מתבצע בפקס, הפצתי שאלון קצר למילוי עצמי העוסק בהרגלי
קריאת עיתונים, בקרב מנהלי סניפי הבנקים בישראל. בארץ 1022 סניפי בנקים שונים - מתוך
מסגרת דגימה זו, דגמתי מדגם מייצג על סמך טבלה סטטיסטית לבחירת גודל מדגם לאוכלוסיות
מחקר קטנות, תוך התייחסות לרמת ההומוגניות וגודל טעות רצויה, בשיטת דגימה הסתברותית -
דגימה בשכבות, תוך התייחסות לייצוג משתנה חשוב - גודל הבנק מבחינת מספר סניפים בצורה
פרופורציונלית. הדגימה בתוך השכבות (התת קבוצות) התבצעה באופן שיטתי. את המדגם
חילקתי לשלוש קבוצות באופן אקראי, לקבוצה אחת נשלחה הודעה מוקדמת, לשניה תזכורת
והשלישית קבלה רק את הסקר.

ניתחתי את תוצאות הסקר על סמך הנתונים שנאספו ובדקתי האם יש הבדלים בין הקבוצות
בשיעור היענות ובמהירות התגובה. ניתוח זה סיפק מסקנה האם לטכניקות ההודעה המוקדמת
והתזכורת השפעה על הפרמטרים הנ"ל.

עבודה זו מהווה מחקר מקיף בנושא סקרי פקס והוגשה כעבודת גמר (סמינריון). בעבודה
ניתוח מעמיק של הנושא, פיתוח תיאוריה ומחקר מעשי, הכולל ניתוח גרפי ומספרי. כמו כן
העבודה כוללת פרק של הסקת מסקנות ודיון מסכם.

תגים:

תקשורת · פקסימיליה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת על שיעור היענות בסקרי פקס", סמינריון אודות "השפעת טכניקות ההודעה המוקדמת והתזכורת על שיעור היענות בסקרי פקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.