עבודה מס' 060338
מחיר: 162.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית עסקית - BMB Digital
5,876 מילים ,6 מקורות ,2001
BMB Digital הנו עסק חדש, שמטרתו הדפסות דיגיטליות לשוק הטקסטיל. מקימי הארגון הנם שלושה שותפים שכל אחד מהם בעל ידע וניסיון בתחומו. הרעיון שעומד מאחורי הקמת עסק זה הנו הכרות מעמיקה של השותפים בהדפסות הדיגיטליות, ובעיצוב של בדי טכסטיל מצד אחד. ומהצורך למוצר שאינו קיים דהיינו: הדפסות דיגיטליות (סדרות קטנות של הדפסה) לשוק הטקסטיל מצד שני.
מטרת התוכנית
סולומון ורפפופרט (סולומון ורפפופרט, 1998) טוענים: שהסיבה המרכזית להכנת תוכנית עסקית הנה הצורך לאמוד את צרכי המימון הנדרשים לממש את התוכנית, ולהקל על גיוס הון ממקורות זרים.
ברם לדעתנו מטרת התוכנית העסקית מעבר לבחינה של הצד המימוני הנה גם בדיקת תמחור המוצר, הצורך למוצר, התחרות החזויה וכושר הישרדות של ארגון BMB Digital, זאת מתוך ההנחה שכתשעים אחוז מהעסקים חדשים נכשלים ונעלמים כתוצאה מתכנון לקוי.
תמצית תאור העסק
BMB Digital הנו ארגון חדש להדפסות דיגיטליות על גבי טקסטיל עבור מעצבים, המעונינים בהדפסות של עד כ1000, - מטר מרובע מאותו עיצוב. נכון להיום הדפסות בהיקפים מסוג זה הנן יקרות מאוד, והתהליך אורך זמן ארוך יחסית, כתוצאה שלא קיים ציוד מתאים המסוגל להדפיס כמות קטנה יחסית במחירים זולים, באיכות ובמהירות המתאימה. רק מעצבים בודדים מרשים לעצמם להזמין כמות הדפסה נמוכה של מטרים וזאת עקב עלות מחיר גבוהה.
החלופה הקיימת היום הנה הדפסה של מינימום מעל 1000, מטר מרובע במחיר נמוך למרות שאין צורך של המעצב בכל הכמות המודפסת.
הארגון יחל את פעילותו בינואר 2002, וזאת מאחר שרק לקראת סוף שנת 2001, ספקי הציוד של מדפסות דיגיטליות עבור שוק הטקסטיל יחלו למכור את המדפסות המתאימות להדפסה מסוג זה.
הבעלות תהיה משותפת ל-3 שותפים בצורה שווה במניות, אולם אחד מהשותפים יהיה בכיר יותר, וישמש כמנכ"ל, וזאת כפועל יוצא של ניסיונו ועיסוקו בעבר.
תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים Executive Summary
1.1 מטרת התוכנית
1.2 תמצית תאור העסק
1.3 תמצית תאור המוצרים
1.4 תמצית תאור השוק
2. תיאור העסק The Company profile
2.1 מבנה בעלות
3. המוצר The Product
3.1 המוצר כמענה לצורך
3.2 תיאור טכני של המוצר
3.3 המחיר תחשיב בסיסי
3.4 השוואה למוצרים של מתחרים
4. השוק ותוכניות השיווק The Market and the Marketing Plan
4.1 היקף שוק היעד
4.2 מתחרים ותחרות
4.3 מאפייני לקוח
4.4 האווירה העסקית
4.5 תוכניות השיווק
4.6 הגדרת מטרות ויעדים שיווקים אסטרטגיים
4.7 הערכות השיווק והמכירה
4.8 מדיניות מחירים
4.9 תוכניות מכירות
4.10 אמצעים ותקציבי שיווק
5. תוכניות מו"פ Research and Development
6. תוכניות תפעול וכ"א Operational Plan
6.1 אנשי מפתח
6.2 הארגון
6.3 מערך הייצור
6.4 מערך השירות
6.5 תוכנית השקעות
7. תוכנית פיננסית Financial Plan -
7.1 עיקרי משמעויות פיננסיות \ עסקיות
7.2 רווח והפסד חזוי
7.3 תזרים מזומנים צפוי
7.4 מאזן חזוי
ביבליוגרפיה
נספחים
אתגר, מ. (1997); "כשלים מחשבתיים בשיווק עסק זעיר", סטטוס.
סלומון, ד. רפפורט, א. (1998); "תכנון עסקי הלכה למעשה", בי-פלן פיתוח עסקי.
פורטר, מ. (1991); "אסטרטגיה תחרותית", עטרת.
פלזנשטיין, ד. שורץ, ד. (1996); "גורמים מעכבים בהתפתחותם של עסקים קטנים: ממצאים פריפריאלים בארץ", אופקים בגיאוגרפיה גיליון 44-45.
קוטלר, א. (1991); "עקרונות השיווק", המכון לפריון העבודה.
Barrow, C. (1993); "The essence of small Business", Printice-Hall
ניהול · העסק · הזעיר · קטן · דפוס · דיגיטלי · טקסטיל
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכנת תכנית עסקית לעסק חדש, שמטרתו הדפסות דיגיטליות לשוק הטקסטיל.", סמינריון אודות "הכנת תכנית עסקית לעסק חדש, שמטרתו הדפסות דיגיטליות לשוק הטקסטיל." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.