עבודה מס' 060477
מחיר: 253.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת המצב הקיים במלון מההיבט השווקי, עריכת מחקר שווקים והצעת תכנית עסקית להגדלת היקף הפעילות במסעדה ובמלון.
11,445 מילים ,8 מקורות ,2000
תוכן העניינים:
מנהלים
פרק א' - פרופיל הרשת בארץ, היקף פעילות, אסטרטגיות וטקטיקות
1. רשת מלונות דן - כללי
2. דן ת"א - תאור כללי.
2.1 אסטרטגיות שיווקיות של מלון דן ת"א
2.2 קידום מכירות ופרסום
2.3 מערכת שיווק והפצה
2.4 אגף השיווק הרשתי
2.5 חזון החברה
2.6 מדידה והשוואה של ביצועי החברה
2.7 טקטיקה שיווקית
2.8 בעיות והזדמנויות
3. מטרות שיווקיות
3.1 מדיניות המיצוב לעתיד
3.2 מדיניות מחירים
3.3 אסטרטגית פרסום
פרק ב' - מסעדת "לה רג'נס" הנמצאת במלון "דן" ת"א
1. מקור השם "לה רג'נס"
1.1 תאור המוצר - מסעדה
1.2 שמישות המסעדה וייחודה
1.3 תכונות עיקריות של המוצר
2. בעלי תפקידים במסעדה
2.1 מהלך השרות במסעדה
2.2 תרבויות שונות של אורחים במסעדה
פרק ג' - מיקרו ומאקרו על ענף התיירות והשפעתם
1. רקע
1.1 מצב התיירות כיום
1.2 תקדים בעבר
1.3 רמת המאקרו
1.4 תפוסת החדרים במלון בעת מצב ביטחוני מעורער
1.5 פעילות מסעדת "לה רג'נס" בעת מצב ביטחוני מעורער
פרק ד' - ניתוח מתחרים (SWOT)
1. כללי
1.1 מתחרים במעגל רחב
1.2 מתחרים במעגל צר
2. המתחרים
2.1 סיכום חולשות
2.2 סיכום יתרונות
2.3 איומים
2.4 הזדמנויות
פרק ה - ביצוע סקר שוק לזיהוי צרכי קהל היעד במסעדה
1. מטרת המחקר
2. יעדי המחקר
2.1 גבולות המחקר
2.2 שאלות המחקר
2.3 השערות המחקר
2.4 תכנית הדגימה
2.4.1 מטרת המדגם
3. שיטת הדגימה
3.1 גודל המדגם
3.2 איסוף נתונים
3.3 כלי המחקר
3.4 ביצוע המחקר
4. שאלון לאורחי המלון
4.1 שאלון לקהל היעד שאינו מבין אורחי המלון
4.2 שאלון לתיירים אורחי המלון דוברי אנגלית
5. ריכוז וניתוח תשובות אורחי המלון בהחתך של שאלה בודדת
5.1 ריכוז וניתוח תשובות קהל היעד שאינו מבין אורחי המלון בהחתך של שאלה בודדת
פרק ו' - הצגת תכנית שיווקית להגדלת היקף פעילות המסעדה
1. כללי
2. הגדרת טקטיקה
3. תכנית השיווק
3.1 צרכי הלקוחות
3.2 פילוח שוק
3.3 מסעדות מתחרות בפלח השוק הקיים
3.4 התנהגות צרכנים
3.5 מאפייני לקוחות היעד
3.6 תמהיל לקוחות
3.6.1 תמהיל מוצרים
3.6.2. תמהיל המחרה
3.6.3 תמהיל הפצה
3.6.4 תמהיל תקשורת
3.7 יצירת ביקוש מצד לקוחות
3.7.1 משוב לקוחות
3.7.2 שיווק ישיר
רשימה ביבליוגרפית
הערת מערכת: הביבליוגרפיה כוללת מקורות פנימיים של רשת מלונות דן.
רקע
הפרוייקט נערך במסגרת רשת מלונות דן בכלל ובמלון דן ת"א בפרט הכולל בתוכו את מסעדת הגריל של המלון הנקראת "לה רג'נס".
מלון דן ת"א הוא מלון עסקי באופיו, אבל משמש בסופי שבוע גם כמלון נופש, לרוב לוועדי עובדים או לתיירים ומשפחות אמידים.
לה ריג'נס הינה מסעדה גסטרונומית המיועדת לאורחי המלון ולקהל הרחב של תושבי הסביבה.
המסעדה נחשבת כמותג ידוע ואיכותי אך היקף פעילותה נמוך מאד.
הפרוייקט הנדון סוקר את ענף בתי המלון ואת ענף המסעדות במדינת ישראל ובעיר ת"א בפרט, תוך התייחסות והתמקדות במלון דן ת"א ובמסעדת הגריל "לה רג'נס".
רקע אסטרטגיה שיווקית
עפ"י ניתוח סקר השוק שנערך, ניתוח המצב הקיים במסעדה בהיבט השיווקי, ניתוח ההזדמנויות וממצאי הסקר, מומלץ לבצע שיווק מבודל שיציע תמהיל שיווק גם לאורחי המלון וגם לאורחי המסעדה שאינם מבין אורחי המלון.
תמהיל המוצר - יש למצב את המסעדה כמוצר לאוכלוסיה עסקית ואמידה.
תמהיל המחיר - רמת מחירי המסעדה נבדקה ונמצאה סבירה ביחס למוצר.
תמהיל ההפצה - ההפצה תתבצע ותתבסס על צינורות השיווק הקיימים של רשת מלונות דן.
תמהיל הפרסום - פרסום בעיתונות הכלכלית והעסקית ובירחוני כרטיסי אשראי יוקרתיים.
המסר - הדגשת רמת האיכות, היוקרה והשירות הגבוהה של המסעדה.
מחקר · מלון · מסעדה · ניהול · שווק · שוק · תיירות · תמחיר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסעדת "לה רג'נס" - סקירה עסקית והצעת תכנית עסקית", סמינריון אודות "מסעדת "לה רג'נס" - סקירה עסקית והצעת תכנית עסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.