עבודה מס' 060336
מחיר: 132.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הארגון עפ"י מודל הערך המוסף ללקוח, מודל שרשרת הערך של פורטר, מפת השירות, תמהיל השיווק, קשרים עם לקוחות וספקים.
4,137 מילים ,25 מקורות ,2001
במטלה זו מטרת העבודה הייתה לנתח את הארגון באמצעות עבודה קבוצתית מאספקטים של:
* מודל הערך המוסף ללקוח.
* מודל שרשרת הערך של פורטר.
* מפת השירות.
* תמהיל השיווק.
* קשרים עם לקוחות וספקים.
לאחר ניתוח הארגון להלן הבעיות של הארגון כפי שמופעים בעבודה הקבוצתית:
1. קיימים בארגון לקוחות שאינם מרוצים מהשירות.
2. אי זיהוי צרכי הלקוחות.
3. קיימת עזיבה של לקוחות.
4. חוסר בלקוחות חדשים.
5. אספקת מוצר ירוד יחסית בהשוואה לעבר.
6. לקוחות ממתינים זמן ממושך.
7. אי זיהוי בעיות בשלב מוקדם.
8. עובדים מיומנים עוזבים את הארגון, והקיימים שרויים בחוסר ודאות.
9. ספקים אינם בטוחים ביציבות הארגון.
להלן הפתרון לבעיות העיקריות, כפי שזוהו בעבודה האישית הנותן מענה לחלק ניכר מהבעיות המופיעות בעבודה הקבוצתית.
1. שירות לקוי - פתרון באמצעות שיפור השירות של כל גורמי נותני השירות, והקמת מסד של נתוני הלקוחות.
2. מוצר פגום - פתרון באמצעות בקרה על התהליך.
3. חוסר בעובדים מיומנים - פתרון באמצעות הדרכה, הכשרה והנעת עובדים.
תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 רקע קצר על הארגון
1.2 הצגת הבעיות העיקריות שאובחנו בעבודה הקבוצתית
2. ניתוח הבעיות
2.1 ניתוח באמצעות מודל אדרת הדג
2.2 ניתוח באמצעות מודל פארטו
3. הצגת פתרונות
3.1 הצגת פתרון של בעיית ערך מוסף ללקוח
3.2 הצגת פתרון של בעיית חוסר שביעות רצון של הלקוחות
4. הערכה ביקורתית על עבודת הקבוצה
5. סיכום
6. נספחים
6.1 פתרון בעיית חוסר בלקוחות חדשים
6.2 כשלים במפת שירות BLUE PRINTING
6.3 פתרון הכשלים במפת השירות
7. ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""תעשיית שלטים עבודי בע"מ"", סמינריון אודות ""תעשיית שלטים עבודי בע"מ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.