עבודה מס' 050866
מחיר: 373.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת הספרות בנושא ועריכת מחקר באמצעות שאלונים.
11,143 מילים ,20 מקורות ,2000
עולם התיירות הנו תחום דינמי, מתפתח ומונע על ידי רצונות הלקוחות. תעשייה זו הנה הגדולה בעולם ומגלגלת מחזור רווחים של כ 3.8 מיליארד דולר בשנה. עד שנת 2007 מחזור זה צפוי לשלש את עצמו כתוצאה מהמגמות הבאות:
1. פתיחת הגבולות בעולם והפיכתו ל"כפר גלובאלי".
2. גידול בהכנסה הפנויה ובזמני החופשה.
3. הוזלת מחירים ועליית רמת הסטנדרטים בטיסות הבינלאומיות והפנימיות.
4. יותר אנשים עם הדחף לטייל.
סוכנות הנסיעות מהווה שער כניסה לעולם העסקי של התיירות כמתווכת בין ספקי מוצרי התיירות לבין הצרכנים. הבנת צרכי הלקוח הנה הצעד הראשון להצלחה כלכלית בתחום זה. שוק זה ניתן לפילוח לסגמנטים רבים בעלי אפיונים שונים. הסטודנטים בעולם ככלל ובישראל בפרט הנם פלח שוק גדול אשר צורכיהם התיירותיים לא הובנו עד
תום וטרם מוצה הפוטנציאל הכלכלי הגלום בו.
זמינות התמידית של סטודנטים היינו מאגר ופוטנציאל מתמיד של פלח שוק חשיבות ההכרה מצד פירמות בעולם העסקי בפלח זה נחוץ על מנת לדעת כיצד לחדור לפלח שוק זה.
בעבודה הנ"ל אבדוק את כדאיות הקמת סוכנות נסיעות סמוך לקמפוס בן-גוריון כמו כן בחינת הגורמים המשמעותיים בבחירת סוכנות נסיעות בקרב הסטודנטים.
כדאיות הקמת הקמפוס מתבססת על תוצאות המחקר שנתקבלו מהפצת השאלונים והבנת הצרכים של הסטודנטים.
תוכן העניינים:
מבוא
מחקר גישוש
ניתוח הסביבה הרחוקה
ניתוח הסביבה הקרובה
התנהגות צרכנים
מורכבות הקשר בין הצורך לסדר העדיפויות
"פילוח שוק", "מדידת הביקוש"
פרסום
תהליך קבלת החלטות
שאלון גישוש לסטודנט
תאור החברה
מחקר שוק - הגדרת הבעיה
שיטת איסוף הנתונים
הרכב השאלון
תכנון גודל המדגם
מבחן מקדים
תוצאות הניתוח
מהימנות השאלון
סיכום
מסקנות
המלצות + המלצות למחקרים נוספים
נספחים
Spring break student travel: a longitudinal study
ספר קודים
טבלת קידוד
מבחן מהימנות
ביבליוגרפיה
אהרוני י. אסטרטגיה עסקית. ת"א, גומא 1982.
אקרשטיין גרשון - יוזמים עסק הוצאת הכוון שירותים כלכליים בע"מ 1998.
ביזאוי אילן. האיחוד הפיננסי והמוניטרי והשלכותיו על המשק הישראלי. המכון לסחר בינ"ל והחדשנות, ינואר 1992.
גלאי דן. והילל ליאור. תהליך התוכנית העסקית. הוצאת אופציות טכנולוגיות. ת"א 1992.
ג'וליאן ס. ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
גלוברזון א. גלין א. משאבי אנוש ויחסי עבודה בישראל, הוצאת רמות, 1990.
דניאל אופיר. "השוק האירופי וישראל", המכללה למנהל 1982.
הורניק י. נהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
זלוח כריסטי, מזרח אירופה וכלכלת העולם. הוצאת אתגר אלגר. פברואר 1998.
חדשות היורו, מטבע אחיד באירופה. מכון היצוא הישראלי. גליון מ"ס 4 דצמבר 1998
כספי אף "שתוף מנהלים בניהול", נהול, מאי, 1985.
פיטספורד רות, קוקס אדמס, השפעת היורו הוצאת קוגן, יוני 1998.
פרגוסון ס.א. תיאוריה מיקרו כלכלית, שוקן, 1975.
פרופסור - יזרעאלי.צ. שיווק הלכה למעשה. הוצאת ציקובר 1994.
פרידמן עופר. ניהול עסקים בשיטת הזכיינות. נוצה וקסת. 1988.
צאצף, אירופה אסטרטגיה עסקית לשיווק משותף, לשכת המסחר הישראלי, ת"א 1992.
קוטלר, ארמסטרונג "עקרונות השיווק" המרכז לניהול עסקי שיווי המכון לפריון העבודה והייצור 1994.
קרן א. שיטות ארגון וניהול. כנרת, 1987.
שלומי נסים, זכיינות והתפתחותה בישראל, פרוייקט גמר, המכללה למנהל, 1985.
שפירא י. יסודות הסוציולוגיה, עם עובד 1978.
תיירות · נסיעות · סוכנויות · נופש · סוכן · פנאי · חופשה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כדאיות הקמת סוכנות נסיעות סמוך לקמפוס בן גוריון", סמינריון אודות "כדאיות הקמת סוכנות נסיעות סמוך לקמפוס בן גוריון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.