עבודה מס' 050825
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת הרקע התיאורטי ודיווח על התצפית שנערכה.
3,564 מילים ,8 מקורות ,2000
סוגיות בדרכי למידה בגילאי לידה עד 3
עבודה שנתית - תצפית בנושא: התקשרות
תוכן עניינים hg0825
מבוא
המושג ATTACHMENT -
הקשר בין תגובות הילד לבין המושג
השפעת ההתפתחות הרגשית על הלמידה בינקות
תנאי הלמידה המתאימים בגילאי 3 - 0
הקריטריונים בהגדרת איכות טיפול למסגרות בגיל הרך
תצפית
ביבליוגרפיה
סיכום אישי
הערת המערכת: הפרטים הביבליוגרפיים המלאים של המחקרים והחוקרים
המצוטטים בעבודה זו אינם מובאים בעבודה, כיוון שהציטוטים נלקחו מתוך
חומר הלימוד.
מבוא
התקשרות = יצירת קשר ראשוני ספציפי עם אדם אחד המוגדר כדמות ההתקשרות
העיקרית. התקשרות זו נובעת מן הצורך של הפעוט בקשר רגשי, בהגנה ובביטחון.
על בסיס הביטחון המתגבש מפתח הילד אוטונומיה המתבטאת בהפרדה רגשית
הדרגתית מדמות ההתקשרות, בגיבוש תפיסת האני מדמות זו ובתפקוד העצמאי.
(תכנית מסגרת(
בעבודה זו אציג שני חלקים:
חלק 1 - תצפית בנושא דפוסי מגע והתקשרות אם - ילד.
התצפית מחולקת ל3 - שלבים: השלב הפורמאלי, שלב הדינמיקה של ההסתכלות
וסיכום כללי המכיל מסקנות אישיות מהתצפית.
חלק 2 - העוסק ב:
הגדרת המושג .ATTACHMENT -
קשר בין תגובות הילד לבין המושג.
השפעת ההתפתחות הרגשית על הלמידה בינקות.
תנאי הלמידה המתאימים בגילאי לידה עד שלוש.
קריטריונים בהגדרת איכות טיפול למסגרות בגיל הרך.
ביבליוגרפיה
1. אלכסנדרוביץ, דב ומלכה (1987), גיבוש האישיות בגיל הרך, פפירוס.
2. טל, קלודי (1994), התצפית ככלי להכרת הילד וכבסיס להתאמת גישה ופעילויות
לצרכיו, הד הגן, חוברת א' תשרי.
3. לינור, עירית ומישל סלון (1990), מבוא לפסיכולוגיה, חטיבה שלישית, יחידה .8
4. קורין, דן פסיכולוגיה התפתחותית מהלידה עד גיל ארבע, שרה בץ.
5. קליין, פנינה (1985), ילד חכם יותר, אוניברסיטת בר - אילן.
6. רוזנטל, מרים ושמעוני, רינה (1986), סוגיות וקריטריונים בהגדרת איכות
טיפול במעונות יום לילדים בגיל הרך, תכנית שוורץ, האוניברסיטה העברית
ירושלים.
7. תכנית למסגרות חינוכיות לבני שנתיים עד שלוש, (1995), ת"ל.
8. חומר הלימוד בכיתה.
אלכסנדרוביץ, דב ומלכה (1987), גיבוש האישיות בגיל הרך, פפירוס.
טל, קלודי (1994), התצפית ככלי להכרת הילד וכבסיס להתאמת גישה ופעילויות לצרכיו, הד הגן, חוברת א' תשרי.
לינור, עירית ומישל סלון (1990), מבוא לפסיכולוגיה, חטיבה שלישית, יחידה 8.
קורין, דן פסיכולוגיה התפתחותית מהלידה עד גיל ארבע, שרה בץ.
קליין, פנינה (1985), ילד חכם יותר, אוניברסיטת בר - אילן.
רוזנטל, מרים ושמעוני, רינה (1986), סוגיות וקריטריונים בהגדרת איכות טיפול במעונות יום לילדים בגיל הרך, תכנית שוורץ, האוניברסיטה העברית ירושלים.
הורות · פעוטות · אמהות · תינוק · אמא
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוגיות בדרכי למידה בגילאי לידה עד 3 - תצפית בנושא 'התקשרות'", סמינריון אודות "סוגיות בדרכי למידה בגילאי לידה עד 3 - תצפית בנושא 'התקשרות'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.