עבודה מס' 050545
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצגת המחקר, מאפייני המגזרים (היהודי והערבי) והפרסום לשני המגזרים.
3,226 מילים ,11 מקורות ,2000
כדי להעביר מסר לצרכנים עלינו להשתמש בפרסום.
ישנם פרסומאים (אותות 1987 85,, עמ' 60 24,) שגישתם לשיווק מבוססת על התאוריה הכוללנית המבוססת על ההנחה שלכל האנשים בעולם יש את אותם הרצונות והטעמים, ושהם אף דומים ביחסם לפחד, שנאה, אהבה, הנאה, נוחות חומרית ותפקיד האוכל בחייהם, ולכן ע"פ גישה זו כל מוצר יכול להימכר בעזרת אותה פרסומת ללא כל מגבלה למקומו בעולם, כלומר, מסר אחד למוצר בכל מקום בעולם.
ישנם פרסומאים שגישתם לשיווק מבוססת על התאוריה הגורסת שיש לפרסם בהתמחות לכל מגזר ומגזר, כלומר, הם רואים את הצד התרבותי של כל אכלוסיה ומגזרי אכלוסיה שונים כחשובים ביותר על-מנת שיוכלו להעביר את המסר הפרסומי בצורה הטובה ביותר.
צרכן החי כל חייב בתרבות (מגזר) מסוים כל חייו נעשה "מתוכנת" לסגנון חשיבה מסוים ואף מרגיש מחויב לה, בעקבות כך המסר הפרסומי יפורש ע"י הצרכן ע"פ הנורמות התרבותיות שבה הוא חי.
על מנת שפרסומת תועבר בצורה האפקטיבית ביותר לצרכן ותעביר את המסר אותו הפרסומאי רוצה להעביר לצרכן, על הפרסומאי להתחשב בהשפעות התרבותיות של אותה אכלוסי או מגזר אכלוסיה, בה הפרסומאי רוצה לפרסם.
הגדרת בעיית המחקר:
איזו שיטת פרסום, מותאם או אחיד, הוא הטוב ביותר כאשר באים לפרסם לאוכלוסיות וגזרים שונים באם המוצר בעל מעורבות נמוכה או גבוהה.
השערת המחקר:
שיטת הפרסום המותאם לתרבות או אכלוסיה, היא הטובה והיעילה ביותר, כאשר הפרסום הוא עבור מוצרים בעלי מעורבות נמוכה או גבוהה כאחד.
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. השערת המחקר
3. שיטות וגישות המחקר
4. מאפייני התרבות המערבית בהשוואה למזרחית
5. מאפייני המגזר היהודי בהשוואה לערבי
6. השוואת הפרסום המותאם למגזר היהודי והערבי
7. מודל לניתוח הבדלים תרבותיים והשלכותיהם על הפרסום
8. פרסום המותאם לתרבות המזרח בהשוואה לזה המתאים לתרבות המערבית
9. סיכום
10. ביבליוגרפיה
רכס, אלי. "פרסום במגזר הערבי כדאי ?" אותות 85, 1987, עמ' 24, 60.
נבו, רעיה. "על פרסום כתרבות" אותות 189, 1996, עמ' 17, 35.
טולידאנו, שמואל "האכלוסיה הערבית- צרכנים יתומים" אותות 44, 1982, עמ' 20, 24.
דרוויש, סמיר. "מה בשוק הערבי" אותות 197, 1996, עמ' 80.
דרוויש, סמיר. "מה בשוק הערבי" אותות 199, 1997, עמ' 16.
רוחין, הדס. "רוסי, ערבי וחרדי הולכים לקניות" אותות 199, 1997, עמ' 54.
אנשי מדע, מפרסמים ואנשי שיווק. "האתגר: לקדם מכירות במגזר הערבי" אותות 40, 1982, עמ' 12-13.
שיטות מחקר במדעי החברה, יח' 5, 1986, עמ' 10-97.
MUELLER, BARBARA, "STANDARIZATION VS. SPECIALIZATION: AN EXAMINATION OF AESTERNIZATION IN JAPANESE ADVERTISING". JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH 32, 1 (1992): 15-24.
MUELLER, BARBARA, "REFLECTION OF CULTURE: AN ANALYSIS OF JAPAN AND AMERICAN ADVERTISING APPEALS". JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH 27, 3 (1987): 51-59.
HONG' JEA W. AYDIN, MUDERRISOGLU AND GEORGE M. ZINKHAN. "CULTURAL DIFFERNCES AND ADVERTIZING EXPRESSIN: A COMPARATIVE CONTENT ANALYSIS OF JAPANESE AND U.S. MAGAZINE ADVERTISING". JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH 16, 1 (1987): 55-62, 68.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצעת מחקר-פרסום לתרבויות שונות ולמגזרים שונים", סמינריון אודות "הצעת מחקר-פרסום לתרבויות שונות ולמגזרים שונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.