עבודה מס' 050282
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת החברה, תמהיל השיווק כיום, אסטרטגית הקידום, ואסטרטגיה מומלצת עבור הציבור הדתי.
3,608 מילים ,7 מקורות ,1999
בעבודה זו אסקור את תהליכי הפרסום של חברת "סלקום" כיום תוך התמקדות במספר נושאים עקריים שנלמדו בקורס:
* אבחן את תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית הקיימים בחברה כיום.
* אזהה את קהלי המטרה אליהם פונה "סלקום" כיום.
* אציג פלח שוק אחד אליו פונה "סלקום", המגזר העסקי, אבחן את המטרות השיווקיות והתקשורתיות שיש לחברה עבור פלח שוק זה, אבחין בהבדלי התרבות של פלח שוק זה בישראל, למול פלח שוק זה במדינות אחרות בעולם.
* אציג את תמהיל הקידום התקשורתי של "סלקום" לפלח שוק זה, פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור, דוברות ומכירה אישית.
* אציג בהמשך את אסטרטגית הקידום הנוכחית של "סלקום", מקור המסר (גישות, שיטות, סגנון ומבנה), כמו כן אציג את המדיות השונות הפועלות להעברת המסר.
* בחלק האחרון של עבודה זו, אציג פלח שוק שנבחר על ידי, פלח השוק הדתי והחרדי.
אמליץ על אסטרטגית קדום עבור "סלקום" לפלח זה, יעדים תקשורתיים ושיווקיים.
אציג את תמהיל הקדום (פרסום, קידום מכירות, מבצעים וחבילות תקשורת מיוחדות, מכירה אישית וכו').
אמליץ על אסטרטגית פרסום (מקור המסר, גישה, שיטה, סגנון, מבנה) ואציג את המדיות הצריכות לקחת חלק בקמפיין. בהמשך אציג תקציב פרסומי לקמפיין הזה ואבנה מסע קמפיין, הכולל מספר ססמאות מובילות.
תוכן העניינים:
מבוא: "סלקום", על החברה ומטרותיה
פרק א': תמהיל הקידום והתקשורת השיווקית של "סלקום" כיום
פרק ב': אסטרטגית הקידום הנוכחית של "סלקום"
פרק ג': אסטרטגית קידום מומלצת ל"סלקום" עבור הציבור הדתי בישראל
ביבליוגרפיה
קוטלר פיליפ, ארמסטרונג גארי (1991), עקרונות השיווק, כרכים א'- ב', בהוצאת המכון לפריון העבודה והייצור- המרכז לניהול עסקי שיווקי
הורניק יעקב (1986), ניהול השיווק, כרכים א'- ד', בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה
הורניק יעקב (1996), ניהול הפרסום, כרכים א'- ב', בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה
ראפ סטן, קולינס טום (1990), המהפך הגדול בשיווק, בהוצאת מטר
יזרעלי דב (1980), שיווק הלכה למעשה, בהוצאת צ'ריקוב
גבע אביבה (1994), התנהגות צרכנים- החלטות קניה, חלק 1-2, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה
בן טובים שמואל (1999), קורס תקשורת שיווקית - קובץ מאמרים ושקפים
תקשורת · שווק · טלפון · פלאפון · סלולרי · סלולארי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בחברת סלקום", סמינריון אודות "שיווק בחברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.