עבודה מס' 033434
מחיר: 143.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת הנושא, יתרונות וחסרונות תוך הבאת דוגמאות מגן הילדים.
3,020 מילים ,7 מקורות ,1995
עבודתי זו בקורס "הגשת חומרים כמודל חינוכי", מתמקדת במושג מתחום החינוך לגיל-הרך.
המושג אותו אבחון, מתמקד ב"למידה הלא - פורמלית" בגיל - הרך.
גן-הילדים הישראלי, הוא מן היצירות החינוכיות המפוארות של מערכת החינוך בארץ.
כיום, מבוסס החינוך בגן - הילדים, על מסורת ונסיון של שנים רבות, שבמהלכן נילוו לתהליך החינוכי ויכוחים שונים על מהותו, תפקידיו, שיטותיו והשגיו.
עיקר הויכוח נע בין מי שדוגל בהוראה - הפורמלית, דהיינו, הדגשת התוכן והתוכנית, כנקודת מוצא לחינוך, לבין מי שמצדד בלמידה הלא - פורמלית, ולוקח את הילד, סקרנותו, ויוזמותיו כנקודת מוצא. (מתוך: גן - הילדים לטובת הילד, גדעון לוין עמ' 11 , הוצאת רשפים").
בדיון על הלמידה הלא - פורמלית בגיל הרך, אתמקד ביתרונותיה ומרכיביה של השיטה. כמו-כן, אביא דוגמאות מהספר, ומגן - הילדים שבו אני מעבירה את עבודתי המעשית.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "למידה בלתי פורמלית", סמינריון אודות "למידה בלתי פורמלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.