היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק תדמית ללקוחות ולעובדים על ידי חברת תעופה

עבודה מס' 021184

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השיווק ותמהיל השיווק, תמהיל תקשורת,אפקטיביות ויעילות חברה, טקטיקות בסביבה עסקית+ בדיקה אמפירית.

9,286 מילים ,9 מקורות ,1990

תקציר העבודה:

בכל מתן שירותים הצרכן שם דגש על טיב השירות. טיב השירות בחברת תעופה נמדד במידת השירות האישי שהלקוח מקבל במטוס ורמת השירותים הסביבתיים, שהחשוב בהם הוא הביטחון.
בחודש יולי שנה זו היינו עדים לאחד האסונות הכבדים בתעופה- פיצוץ מטוס אמריקני וטביעת כל נוסעיו. לאחר שבועיים ערך עיתון ידיעות תחקיר ובו עלו ממצאים חמורים הנוגעים לאבטחת שדות התעופה והמטוסים.
מנגד אנו קוראים (ידיעות אחרונות, מוסף ממון, 16.8.96), כי חברת אל על מחזירה לעבודה פנסיונרים שיעבדו במחלקת השיווק?!.
חברת התעופה הלאומית הישראלית מהווה עבורנו לדעתנו מכרה זהב מבוזבז בשל תמהיל תקשורתי לקוי.
תדמית המצטיירת בעינם של הנוסעים היא של: חברה בה בודקים היטב מי הנוסעים העולים למטוס.
א. חברה "שיש לה קבלות", בגילוי מטעני נפץ טרם הגיעם לתא המיטען (באירלנד).
ב. חברה שיושבים בטיסותיה "ג'יי ארים" - כך שגם אם נחטף ע"י מחבלים יהיו תמיד כוחות במטוס "שיטפלו בהם".
ומנגד
אל - על איננה מצטיירת בעיניהם:
א. כחברה יעילה.
ב. כחברה ריווחית ומצליחה (כשיש לה "מפרק זמני"(
ג. כחברה זולה.
ד. כחברה המדייקת מאוד בלוח הזמנים (למרות שהחזיקו ב-1979 בשיא עולמי). בדיוק מבצעי, אך נסוגו מנסיון זה בצורה דרסטית

לכן, מאוד תמוה מבנה והרכב הפרסום והשיווק של החברה:
1. למה החברה מפרסמת עצמה כמדוייקת, או כזולה, כשאין זה מאפיין קבוע.
2. מדוע מפרסומיהם, אסטטים ככל שיהיו, מראים קהל יעד של ילדים קטנים שמן הסתם אינם מרוכשי הכרטיסים העיקריים.
3. מדוע אין לה, לאל-על כל גישה לסממן הלאומי בטחוני כולל סמל חברה שהיה עד שנת 1971, ונעלם באורח תמוה.

פרוט העבודה האמפירית
הבדיקה הסטטיסטית באה לראות האם קיים מתאם בין הערכות הצרכנים ובין הערכות סוכני הנסיעות וחברת אל על. כל זאת לגבי טיב השירות ורמת הציפיות של הצרכנים מהחברה; וכן לבדוק האם ישנו מתאם בין הערכות הצרכנים וסוכני המכירות את השוק ובין הערכת אל-על את עצמה: האם מה שאל-על חושבת שהיא, האם גם הצרכנים חושבים כך בכל המובנים: בנושא ביטחון, בנושא המחירים, השירות, הדיוק והאמינות, הנוחות ועוד.
אי לכך נחלק את בדיקתנו לשני חלקים: חלק אחד יתייחס לסוכני הנסיעות והחלק השני לגבי הצרכנים עצמם.


תוכן עניינים:
1.מבוא והצגת הנושא
2."סינגפור איירליינס" כמודל לשיווק שירותים
3.שיווק השירותים בחברת אל-על, המצב הקיים
4.מבנה אירגוני של המערכת ותתי המערכות
5.הערכת פוטנציאל
6.השיווק ותמהיל השיווק
7.תמהיל התקשורת
8.מחזור החיים של הפירמה
9.אפקטיביות ויעילות החברה
10.טקטיקות ותימרון בסביבה העיסקית
11.הבדיקה הסטטיסטית
א.מטרות.
ב.השערות.
ג.תוצאות.
12.סיכום והמלצות לשיפור
13.ביבליוגרפיה נבחרת

תגים:

שירות · חברות · שיווק · בטחון · אלעל · אירגוני · תעופה · מבנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק תדמית ללקוחות ולעובדים על ידי חברת תעופה", סמינריון אודות "שיווק תדמית ללקוחות ולעובדים על ידי חברת תעופה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.