עבודה מס' 070950
מחיר: 299.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האם להופעת סלבריטאי בפרסומות קיימת השפעה על כוונת קניה בקרב צרכנים?
5,658 מילים ,13 מקורות ,2016
עם הגידול בתחרות, מותגים לעתים קרובות משתמשים בחסויות סלבריטאים בפרסומות כדי למשוך עניין בקרב הצרכן וליצור מודעות למוצרים שלהם. החברות מתכננות למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ובכך להגדיל את המכירות שלהם על ידי שימוש בתמונה אטרקטיבית של ידוענים. עם זאת, לא כל הפרסומות שהן מופיעים סלבריטאים יביאו איתן לידי הצלחה מסחררת לעיתים אף לכשלון שיווקי. בקו הזה, המטרה של המחקר הנוכחי היא לבחון את ההשפעות של סלבריטאים שהוצגו בפרסומות של מותגים על רכישות והתנהגות של צרכנים.
בחלק הראשון של מחקר זה מופיע פרק הסקירה אשר מציג את התיאוריות השונות בדבר הופעת סלבריטאים בפרסומות ואת תרומתם או פגיעתם לכוונת הרכישה בקרב צרכנים שונים. חלק זה מהווה בסיס תיאורטי בצורת משפך הסוקר את התפתחות תופעת שילובם של סלבריטאים בפרסומות וכלה בהשלכות השיווקיות של מהלך זה על הצרכן בהיבטים שונים של אמון, הזדהות, כוונת רכישה ועוד.
בחלק השני של המחקר מוצגת פרק שיטת המחקר מציג את מודל המחקר, משתני המחקר השונים ופירוטם, כלי המחקר בו נעשה שימוש, תיאור השאלון, מדגם המחקר ושיטות סטטיסטיות שונות לבחינת השערות המחקר. חלק זה מהווה פירוט של החלק האמפירי של עבודה זו. בחלק השלישי מופיע פרק הממצאים אשר מציג באופן שיטתי וסדור את ממצאי המחקר השונים שהתקבלו מתוך מבחנים סטטיסטיים על פי סדר השערות המחקר. חלק זה מציג הן באופן כמותי והן בליווי תיאורטי את הממצאים ומאפשר להבין האם השערות המחקר השונות אוששו או לא אוששו.
חלקו הרביעי של המחקר הינו למעשה פרק הדיון אשר מציג את עיקרי ממצאי המחקר הנוכחי תוך הצגת זוויות מחשבה נוספות בדבר הנושא הנבחן. חלק זה למעשה הינו סיכום העבודה והצגת הלווטים השונים שעלו מתוך בחינת הנושא. חלק זה גם מציג את מגבלות המחקר וכן הצעות למחקרי המשך נוספים העוסקים בהשפעת הופעת סלבריטאים בפרסומות על כוונת רכישה בקרב צרכנים.
המניע לבחירת הנושא נבע מהצורך לדון ולהעמיק בנושא בתחום השיווק אשר מהווה מגמה גלובאלית לאורך שנים רבות וכי יש עדיין חוקרים רבים החולקים על תרומת התופעה של שילוב סלבריטאים בפרסומות לשם מינוף רכישת המוצר וכן רווחיות החברה.
לאור רקע הדברים הנ"ל, בחרנו לשאול את שאלת המחקר: האם להופעת סלבריטאי בפרסומות קיימת השפעה על כוונת קניה בקרב צרכנים?
ממצאי המחקר מצביעים על כך כי ישנם פרמטרים רבים ומשתנים המשפיעים על כוונת רכישה בקרב צרכנים ולא כל פרמטר משפיע באופן זה על כלל הצרכנים. זיהוי הגורמים לעלייה בכוונת רכישה בקרב צרכנים, רבים ככל שניתן, הינה היעד העיקרי של חברות השיווק השונות. מחקר זה מאפשר זיהוי של מספר משתנים המושפעים בהופעת סלבריטאי בפרסומות ואת אופן השפעתם על כוונת הרכישה של הצרכן. מיצוי יעיל, נכון ואפקטיבי של מסקנות מחקר זה יכול להביא לידי הצלחה רבה ולהגדלת רווחים לחברות המשווקות.
הכלי המרכזי המשמש במערך מחקר תיאורי לתיאור התפלגות של משתנים מסוים וגילוי קשרים בין תופעות-משתנים הינו הסקר. שאלון הוא אחד מדרכי ביצוע הסקר והוא הכלי בו יעשה שימוש במחקר זה. שאלון זה הינו מובנה ומכיל שאלות סגורות שסדרן קבוע מראש.
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. פרק השיטה
3.1 מודל המחקר
3.2 משתני המחקר
3.2.1 משתנה תלוי
3.2.2 משתנים בלתי תלויים
3.3 מדגם המחקר
3.4 כלי המחקר
3.5 הליך המחקר
3.6 שיטות סטטיסטיות
4. ממצאים
4.1 הענות להשתתפות במחקר
4.2 סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המדגם
4.3 תיאור משתנה המחקר החדש
4.4 בחינת השערות המחקר
4.5 בחינת הבדלי כוונת רכישה בין גברים ונשים
4.6 רגרסיה המחקר
5. דיון ומסקנות
5.1 דיון
5.2 המלצות למחקרי המשך
5.3 מגבלות המחקר
6. ביבליוגרפיה
מפורסמים · סלבס · פרסומות · תרבות הצריכה · צרכן · מודעות · מוצרים · קניה · רכישה · פיתוי · פרסום · תהילה · שירותים · פרזנטור · קמפיין · פירסומות · קמפיינים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת סלבס בפרסומות", סמינריון אודות "השפעת סלבס בפרסומות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.