היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית שיווקית - חברת AIRBNB

עבודה מס' 070446

מחיר: 274.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השוק של חברת airbnb, ניתוח המתחרים והלקוחות, הצעת המלצות ותכנית שיווקית.

5,920 מילים ,24 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

AIRBNB הינה חברה המספקת פתרונות לינה על ידי אתר המתווך בין שוכרי יחידות מגורים לטווח קצר לבין בעלים של יחידות כאלה, בד"כ אנשים פרטיים. עד כה למעלה מ-10 מיליון איש השתמשו בשירותי החברה; רוב לקוחותיה כיום הינם תיירי פנאי ונופש וכעשירית תיירי עסקים.
החברה אכן פופולארית ומצליחה ומספקת תועלת גבוהה ללקוחותיה העיקריים, תיירי הפנאי, אך התחרות הקיימת על פלח שוק זה מחייבת את החברה לפנות לפלחי שוק נוספים.
מסקרי שוק שערכנו התברר כי החברה אמנם ממוצבת בתודעת אנשי עסקים כזולה אך גם כלא נוחה ביחס לבתי המלון, שמהווים את המתחרים העיקריים על הלקוחות העסקים. תיירים עסקיים הם פלח שוק אטרקטיבי עבור החברה שכן הוא רווחי ביותר. אנחנו מאמינות כי יש ביכולותיה של airbnb לענות על צרכי לקוחות אלה בצורה אופטימלית על ידי יצירת מאגר נכסים המותאם לסוג לקוחות זה, מתוך המאגר הקיים.
ל-AirBNB תחרות רבה על הלקוחות העסקיים מול בתי המלון, המציעים אמנם שירותי לינה כפי שמציעה החברה, אך הצעת הערך שלהם, כיום, מותאמת יותר ללקוחות העסקיים מזו של AirBNB. בתי המלון שמים דגש על נוחות (ארוחות במלון, שירותי ניקיון) ועל סטנדרטים אחידים וצפויים של כלל חדרי המלון, בכל עיר ובכל מדינה. חברות מלונאות ותיקות הינן בעלות מוניטין טוב בתחום והן מוכרות לקהל צרכנים זה. בהתאם לכך, ההעדפה המקובלת היא להשתמש בשירותי בתי המלון על אף המחירים הגבוהים שרק הולכים ועולים.
מתוך הבנה זו והסתכלות על יתרונות המחיר, המיקום וגודל החברה (מציעה כמיליון נכסים ב-192 מדינות בעולם), על AirBNB למצב עצמה כזהה למלונות בתכונות נוחות החשובות במיוחד ללקוח העסקי, אך לבדל עצמה מהן על סמך שירותים ייחודיים שהיא מציעה.

תוכן עניינים:
1. ניתוח מצב
המוצר
הענף והשוק
תיירות עסקית
פוטנציאל השוק העסקי
תחרות
לקוחות
פילוח
2. שוק מטרה ומיצוב
3. אסטרטגיה שיווקית
נספחים
נספח 1 - ראיון עומק
נספח -2 שאלון לתיירי עסקים
נספח 3-תוצאות השאלון וממצאים
נספח 4- מודל מפצה
נספח 5- מפה תפיסתית
נספח 6 - מראי מקום

קטע מהעבודה:

תחרות ברמת המוצר- המתחרות ברמה זו הן חברות בענף המציעות שירותי השכרת נכסים לטווח קצר במחירים דומים לAIRBNB. רוב החברות ברמה זו פועלות גם הן באמצעות אתרים ואפליקציות. לדוגמא: Roomorama HomeAway, HouseTrip, .Booking.com חלק מהחברות הללו אף חולקות עם AIRBNB נכסים רבים במאגר הנתונים שלהן.

תגים:

airbnb · תכנית שיווקית · שיווק · ניתוח ענף · ניתוח שוק · ניתוח מתחרים · תיירות · שיתוף · אירוח · עסקים · מלון · מלונאות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית שיווקית - חברת AIRBNB", סמינריון אודות "תכנית שיווקית - חברת AIRBNB" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.