היישום אינו מחובר לאינטרנט

מקלט לגברים מכים - תכנית שיווקית

עבודה מס' 070410

מחיר: 274.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית שיווקית למרכז לטיפול ושיקום בגברים מכים.

4,882 מילים ,12 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בבואנו להגדיר את התחום הזה כשוק, המשפחות המתמודדות עם האלימות בתוכה הן השחקן המרכזי, המהווה את הצרכן של אופיו ארחיב בהמשך. בעבודה זו, ארצה לשווק מרכז טיפול ושיקום לגברים מכים, תוך סקירה של השוק בו יפעל שבהגדרתו הוא אינו השוק הטיפוסי כאשר מדברים על שווקים מסחריים כאלו ואחרים. המדינה, במובן של מימון ופיקוח, משרד הרווחה (עובדים סוציאליים, פסיכיאטריים ופסיכולוגים מטעמו) בתי המשפט והמשטרה הם המניעים מרכז זה, ומהווים ברוב המקרים תמיכה, מימון ופיקוח. שכן, על פי מקורות שונים, אין מסקנות חד-משמעיות בדבר מידת יעילותן של תוכניות הטיפול בגברים מכים. מידת היעילות של התוכניות מושפעת מהגורמים הנ"ל. כבכל שוק, קיימים מתחרים על אותו שירות\מוצר אותו חברה מסוימת רוצה לספק ובמקרה זה, המרכז על כלל שירותיו כגון, טיפולים פסיכולוגים, הכוונה, שיקום והדרכה. במקרה זה, אפשר לומר כי המתחרים אינם מתחרים על נתח שוק מסוים אלא על הכרה, שם טוב, ובעיקר מקורות מימון.
מטרתו של מרכז כזה, היא לשקם גברים אלימים כלפי משפחותיהם, ובכך לשקם בתים ומשפחות, ולהחזיר גברים לתלם כשירות לחברה ותרומה לקהילה ברמה המקומית וברמה המדינית. בעבודה זו אראה כיצד פועל מרכז זה כמלכ"ר בשוק הרלוונטי, כיצד פועל ומתנהל מבחינה פיננסית ובאיזו דרך שיווקית \ פרסומית עליו לנקוט על מנת לזכות בהצלחה בשוק בו הוא פועל, לענות על צרכיי קהל היעד אליו הוא מכוון, הכרה בעולם הרווחה ועל מנת לזכות במימון שכן מטרתו העיקרית היא המשך קיומו והצלחתו ולכן הוא תלוי במימון זה יותר מכל.

תוכן העניינים:
מבוא
מרכז "ערבה" - המרכז לשיקום גברים מכים
מוצר\ארגון\שירות\ רעיון
קהל היעד:
- צורת הפילוח
- מאפיינים של צרכי לקוח והתנהגות צרכנים
תמהיל שיווק על פי מודל 4p
הצעות פרסום יח"צ קד"מ:
- פרסום ATL
- כלים דיגיטליים
- פרסום BTL
אסטרטגיה
בקרה
סיכום
ביבליוגרפיה
הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

צורת הפילוח במקרה זה, תעשה דרך שני בסיסים מרכזיים לפילוח, תוך בחינה של איזה בסיס יהיה המתאים ביותר עבור הקהל המדובר. הבסיס הגיאוגרפי- בבסיס זה, כמובן מאליו מדובר באוכלוסיה ישראלית בלבד. כאשר נקטלג את קהל היעד לחלוקה גיאוגרפית מעט יותר מפורטת, נמצא כי אלימות במשפחה (גברים כלפי נשים וילדיהם) מתרחשת בכל אזורי הארץ, ומנתונים על מקרי אלימות במשפחה על פי מוצא, ניתן להסיק בצורה עקיפה היכן נתוני האלימות במשפחה גבוהים יותר בתוך גבולות הארץ.

תגים:

פרסום · שיווק · טיפול · רווחה · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מקלט לגברים מכים - תכנית שיווקית", סמינריון אודות "מקלט לגברים מכים - תכנית שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.