היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות צרכנים ברכישות באינטרנט

עבודה מס' 070159

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של מספר מחקרים בנושא.

2,119 מילים ,5 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

עבודה זו סוקרת חמישה מאמרים מהשנים האחרונות העוסקים בנושא התנהגות הצרכנים במהלך רכישות של מוצרים באינטרנט. בשלב הראשון מוצגת סקירה של המאמרים, התחום בו כל אחד מהם עוסק ושיטת המחקר הכללית בעזרתה הנושא נבחן, ובשלב השני מוצגים הממצאים המרכזיים בכל אחד מן המאמרים.
מטרתה של העבודה היא לבחון את תמונת המצב הנוכחית בתחום הרכישות באינטרנט, ולבדוק האם קיימים משתנים מסוימים המשפיעים יותר מאחרים על כוונות הרכישה של הצרכנים בדרך מקוונת, ומהם המדדים המרכזיים המשפיעים על שביעות הרצון מרכישה בדרך זו על הסיכוי לפתח נאמנות ואף לבצע רכישות חוזרות.
המאמרים המוצגים בעבודה זו עוסקים בתחום זה ממספר זוויות שונות, ומנסים להבין מהם הגורמים המשפיעים יותר מכל על התנהגות הצרכן בעידן הוירטואלי.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת המאמרים
ממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מחקרם של אגדי, פירמן ופתחי ( (Aghadaie, Piraman & Fathi, 2011, עוסק בניתוח המשתנים המשפיעים על האמון של הצרכן כלפי החברה, והשפעתם על התנהגות הרכישה באינטרנט. מטרתו של המחקר היא לבדוק האם קיימים משתנים המשפיעים על האמון של הצרכן יותר ממשתנים אחרים, ולהשוות בין הגורמים השונים העשויים להשפיע על אמון זה. על מנת לבחון את הנושא מגדירים החוקרים את הממדים השונים של המשתנה אמון הצרכן. הם טוענים כי למרות הנטייה הקיימת להתייחס לאמון כתופעה חד-ממדית, לאמון קיימים מספר ממדים והם נאמנותו של הצרכן, הנאמנות מצד החברה, וגורמים הקשורים לתשתית ולסביבה בה מתרחשת העסקה.

תגים:

שופינג · קניות · אינטרנט · מסחר מקוון · נאמנות לקוחות · אמון · סיכון · רשתות חברתיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים ברכישות באינטרנט", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים ברכישות באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.