היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיכאון- המקור הפסיכולוגי והביולוגי

עבודה מס' 069719

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת המקור הפסיכולוגי והביולוגי לדיכאון.

2,471 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

הגוף והנפש אינם נפרדים, הנפש נוצרת ומתוחזקת על ידי הגוף לכן לא יכולה להתקיים בלעדיו. הפרעת הדיכאון הינה הפרעה פסיכונוירואימנולוגית לכן לא ניתן להסבירה רק במונחים ביולוגיים- גופניים כמוכן לא רק במונחים פסיכולוגיים- נפשיים אלא כשילוב של שניהם. דרכי הטיפול בהפרעה, כמו גם ההיבטים השונים שהוצגו לעיל, מראים את הקשר ההדוק בין רפואה לפסיכולוגיה ואת שילובם זו בזו. פסיכיאטרים אשר מטפלים בהפרעה מנסים לסייע למטופל לייצר מחדש קשר נורמאלי בין הנפש לסביבה. המטרה של הטיפול הפסיכיאטרי הינה ליצור איזון בין הגוף לנפש תוך שילוב של פן ביולוגי - תרופתי וכן פן נפשי - פסיכולוגי.

קטע מהעבודה:

דיכאון (Depression) הינה אחת ההפרעות השכיחות בעולמנו כיום. פסיכיאטרים מתארים דיכאון כמחלה אשר משפיעה על הנפש ומצב הרוח. רגשות של דיכאון נגרמים כתוצאה משינויים כימיים המשפיעים על אופן תפקוד המוח. דיכאון מתרחש כאשר ישנה בעיה בחילוף המסרים בין תאי המוח המפריעה לתקשורת.ישנה הסכמה כללית לגבי סימפטומים של דיכאון: עצבות ממושכת או חוסר עניין בהנאה רוב היום, כמעט כל יום; עלייה או ירידה דרמטית במשקל ללא עריכת דיאטה; אינסומניה או היפר מאניה; בעיות פסיכומטריות; תשישות או חוסר באנרגיה; תחושת של חוסר ערך או אשמה מופרזת; יכולת פוחתת לחשיבה, ריכוז או להחליט החלטות; ומחשבות חוזרת על מוות, או ניסיונות התאבדות.

תגים:

דיכאון · פסיכולוגיה · מקור ביולוגי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיכאון- המקור הפסיכולוגי והביולוגי", סמינריון אודות "דיכאון- המקור הפסיכולוגי והביולוגי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.