היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח קמפיין אובמה בטלוויזיה בבחירות לנשיאות

עבודה מס' 069677

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד השפיעה הטלוויזיה על קידום קמפיין הבחירות של ברק אובמה ואפשרה לו להעביר את מסריו אל ההמונים בארצות הברית?

4,600 מילים ,11 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

עבודה זו בחרה להתמקד בברק אובמה ולבחון כיצד השפיעה הטלוויזיה על קמפיין הבחירות שלו. לשם כך בשלב הראשון הוצגו קורות החיים של אובמה במטרה לתאר את דמותו ואת עמדותיו ובמקביל הוצגו נתונים גם על מקיין אשר היה המתמודד הסופי אשר מולו עמד אובמה. לאחר מכן הוצג מידע תיאורטי על השפעת הטלוויזיה ככלי להעברת מסרים להמונים (פוסטמן, 2000), על הקשר שבין ארצות הברית והשימוש במדיו טלוויזיוני להעברת תכנים (צוקרמן, 1999) ועל כוחה של הטלוויזיה לעצב דעת קהל (כספי, 1995) וכן על האופן שבו מעבירים מסרים בקמפיינים פוליטיים (Snipes, Latour & Bliss, 1999).
הרקע התיאורטי שהוצג נתמך גם בכתבות שפורסמו על שני המתמודדים בעיתונות וכן על ניתוח כללי של אתר האינטרנט אשר שימש את אובמה במהלך הבחירות, כמו גם על הצגת עמדותיו הפוליטיות של מקיין מתוך אתרי אינטרנט שונים. כל המידע שלהלן עזר להוכיח את השערת המחקר אשר גרסה כי הטלוויזיה השפיעה בצורה ניכרת על אזרחי ארצות הברית והייתה כלי מרכזי אשר תמך בבחירתו של אובמה לנשיאות.
בכדי לבחון נושא זה נבדק בשלב הראשון אתר האינטרנט ששימש את אובמה במהלך הקמפיין הפוליטי ולאחר מכן בוצע ניתוח לעימות טלוויזיוני בין ברק אובמה וג'ון מקיין.

תוכן עניינים:
מבוא
הצגת המתמודדים לנשיאות 2008 בארצות הברית: ברק אובמה וג'ון מקיין
הצגת נושא העבודה
שאלת המחקר
שיטת המחקר
השערות המחקר
בחינת אתר האינטרנט של ברק אובמה
ג'ון מקיין ועמדותיו כפי שהוצגו במהלך המרוץ לנשיאות
ניתוח העימות הטלוויזיוני בין אובמה למקיין
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כניסה לאתרו של אובמה מלמדת כי יוצריו בחרו להעביר מסרים במגוון דרכים, כאשר חלק מן המסרים מועברים באמצעות תמונות, חלק באמצעות שימוש בצבע וגופן, חלק באמצעות מסרים מילוליים וחלק באמצעות ניסיון למשוך את הגולשים לפעולה אקטיבית עבור תמיכה ישירה בברק אובמה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח קמפיין אובמה בטלוויזיה בבחירות לנשיאות", סמינריון אודות "ניתוח קמפיין אובמה בטלוויזיה בבחירות לנשיאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.