היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ

עבודה מס' 069619

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח דוחות כספיים של החברה (מאזן, רווח והפסד ותזרים מזומנים) ל-3 שנים והשוואה לחברת "דן".

10,590 מילים ,11 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודתנו נסקור תחילה את התנאים הכלכליים שמשפיעים על ענף התיירות והמלונאות בארץ. לאחר מכן ננתח את חברת מלונות ישרוטל בע"מ בפני עצמה תוך כדי השוואה לחברת מלונות דן בע"מ המקבילה באופייה לישרוטל ומהווה אחת ממתחרותיה. סקירתנו התבססה בעיקר על דו"חות הדירקטוריון, דוחות כספיים, מאמרים כלכליים ומידע ממקורות אינטרנט. סקרנו את ההיבט הפיננסי תוך שימוש בכלים פיננסיים כגון יחסים פיננסיים, ניתוח דוחות המאזן, הרווח והפסד והדו"ח על תזרימי המזומנים. חישבנו את מדדן אלטמן לחיזוי כישלון עסיק על מנת להעריך את מצב החברה ביחס למתחרה, מלונות דן. נסיים בהערכת שווי של חברת ישרוטל לפי שיטת היוון תזרימי המזומנים ולפי שיטת המכפיל להשוואה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף המלונאות
3. סקירה של החברה
4. ניתוח S.W.O.T
5. חברת ההשוואה-סקירה כללית
6. ניתוח המאזן ודוח רווח והפסד
7. ניתוח דוח על תזרימי המזומנים
8. ניתוח יחסים פיננסיים
9. מדד אלטמן
10. סיכום ניתוח החברה
11. הערכת שווי של החברה
12. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

3.3 לקוחות החברה
בשנת 2010 חלה עלייה של כ- 3% בסך כל הלינות בהשוואה לשנת 2009. ישנו סה"כ גידול של כ 4% בלינות תיירים מחו"ל. הגידול בלינות במלונות ישרוטל נובע בעיקר מהפעלת קווי טיסה מצרפת ומאנגליה בידי ישרוטל. כאמור לעיל הלקוחות של החברה מתחלקים לשתי קבוצות:
תיירי פנים:

תגים:

ישרוטל · מלונות · תיירות · מלונאות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.