היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול יזמות עסקית - מערכת תאורה לעגלת תינוקות

עבודה מס' 068513

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור היוזמנה ותכנית עסקית

5,711 מילים ,19 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות הולכת וגדלה ההשקעה של ההורים והמחשבה המושקעת ברכישת עגלות תינוק, יותר ויותר הורים שמים דגש רב על העגלה כפריט מרכזי ברכישת סל הקניות עבור תינוקם החדש.בטיחות- הנה שם דבר וגורם מרכזי בבחירת העגלה, מושב מתכוונן/ גלגלים רחבים/ ברקסים מעולים ומוט שליטה איכותי, כל אלה אינם מוצרי קד"מ למכירת ג'יפ חדש אלא עגלת תינוק.
מטרת המיזם-
מערכת התאורה אותה החוקר מציע מיועדת להעניק אלמנט בטחון נוסף של תאורה קדמית ואחורית אשר מורכבת על עגלת התינוק ומאפשרת צמצום פגיעות ותאונות עם עגלת תינוק אם אשר נוסעת בשעות הערב החשוכות עם תינוק בעגלה תלווה אותה "הילת אור" אשר תסמן את מיקומה לאורך כל הנסיעה אך תוך שימת דגש על חציית מעבר חצייה ומניעת מפגעים נוספים בעת הליכה (צואת בע"ח או אפילו בור פתוח או אבן גדולה אשר מונחת על המסלול.המערכת נקראת" BABY LIGHT". (תינוק מדליק)
תיאור החברה המוקמת-
החברה אותה עתידים להקים הנה חברה בבעלות פרטית אשר תוקם כשותפה לא רשומה (לחסכון במס) ותמנה 4 עובדים, מנכ"ל החברה, מנהל שיווק ורכש, 2 טכנאים להרכבת המוצר. משרדי החברה עתידים להיות בסמוך לרשת אשר יבוצע איתה שת"פ אסטרטגי. החברה תציב יעדים איכותיים למוצריה ולשירות הניתן לקהל לקוחותיה, ברמות השירות הגבוהות ביותר. מנכ"ל החברה ישקיע סכום ראשוני של 50,000 ש"ח מהונו הפרטי.
תיאור המוצר-
היכרות היזם מובילה לרעיון עסקי בתחום בטיחות תינוקות ומטרתו הנה מזעור פגיעות בקרב תינוקות/ ראייה קדימה של תאונות עתידיות. מכאן ניתן להבין שיש מקום להחדיר לשוק זה מוצר אשר יקנה יתרון תחרותי לבעליו, תוך שימת דגש על בטיחות תינוקות בעגלה, המוצר הוא עגלת תינוק עם תאורה קדמית ואחורית אשר תאפשר הליכה בטוחה עם העגלה גם בשעות החשוכות וכך תמנע מהפן האחד פגיעה מעצמים מסוימים על המדרכה(בור פתוח/ צואה של בע"ח) ומן הפן האחר החשוב יותר מניעת פגיעת אופניים במסלול הליכה או רכב בעת מעבר חצייה או הליכה בחניה פנימית סביב בניינים.

תוכן עניינים:
סקירה ספרותית אודות יזמות -מהי ומיהו יזם?
ניתוח ההזדמנות העסקית
גורמים קריטיים בזיהוי הזדמנות עסקית
תוכנית העסקית
היזם והתאמתו ליזמות
סיכום/שיקוף אישי
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הבנת צרכי השוק - ישראל הנה מעצמה של ממש בהיצע עגלות תינוקות וילדים, השוק הישראלי צורך כמידי שנה 50,000 עגלות ומגלגל כ-70 מיליון שקל , גורמים בענף חוששים מהצפת השוק ולכן קיים צורך למיזם ייחודי אשר ייצור בידול החברה ממתחריה ויקנה יתרון תחרותי ועלייה ברווחיות.שוק מוצרי התינוקות, אשר רק בארה"ב לבד הכיל מכירות בגודל של 2.8 מיליארד דולר, הינו שוק אשר מושפע משני פרמטרים עיקריים. מספר התינוקות הנולדים בכל שנה ושנה, והמצב הכלכלי של הוריהם.
מידת מוכנות המוצר/השירות - בסקר טלפוני ופרונטאלי שנעשה מול רשתות מובילות של מוצרי תינוקות (שילב/ רב קט) ניתן ללמוד שרשתות אלה צמאות למוצר אשר יעניק יתרון תחרותי לעגלת תינוק כי כפי שצוין בהתחלה, עגלת תינוק ומיטת תינוק משמשים כאמצעים עקרים להחלטת הקנייה.

תגים:

יזמות · יזמות עסקית · יזם · יוזמנה · יזמים · תוכנית עסקית · תינוקות · עגלות · עגלות ילדים · מוצרי תינוקות · חבילות לידה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול יזמות עסקית - מערכת תאורה לעגלת תינוקות", סמינריון אודות "ניהול יזמות עסקית - מערכת תאורה לעגלת תינוקות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.