היישום אינו מחובר לאינטרנט

אופטיק דורון - סקירה ובחינת מאפיינים, מבנה, תרבות והתנהגות ארגונית

עבודה מס' 067681

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה וניתוח של המאפיינים המקובלים בבחינת התנהגות ארגונית בארגון, כפי שאלה באים לידי ביטוי ברשת אופטיק דורון.

5,157 מילים ,7 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו מנתחת את כל המאפיינים המקובלים בבחינת התנהגות ארגונית, כפי שאלה באים לידי ביטוי ברשת אופטיק דורון. עבודה זו סוקרת את הרשת, החל בחזון הארגון ומטרותיו, המשך בתפוקות, תשומות ותהליכים בארגון וכלה במאפייני סביבת הארגון ומבנהו. בהמשך, מנתחת העבודה את תרבותו המעניינת של הארגון לפי המודל של "רבדי התרבות" של אדגר שיין (פרדיגמה פונקציונאלית) ומקנחת בממצעים אשר מלמדים על סתירה מרתקת בין הערכים שמנסה הארגון להציג לעובדיו ולסביבתו לבין הנחות היסוד שמתגלות בעזרת הארטיפקטים השונים המפוזרים בארגון.
לצורך ניתוח הארגון, השתמשנו במספר כלים: ערכנו ראיונות עם עובדי החנות (בהם המנהל, 3 אופטומטריסטים, 4 דיילים) וערכנו תצפיות על התנהלות החנות בזמנים שונים (משמרות בוקר, ערב, יום שיש ומוצ"ש). בראיונות התמקדנו בעיקר בשאלות העוסקות בנורמות התנהגותיות, במסורות שנוצרו ובמרקם היחסים העדין בין העובדים.

תוכן עניינים:
א. מבוא
ב. רקע
ג. חזון הארגון ומטרותיו
ד. תפוקות, תשומות ותהליכים בארגון
ה. מאפייני סביבת הארגון ומערכת היחסים עם סביבת הארגון
ו. מבנה הארגון והתאמתו לסביבתו
ז. תרבותו הארגונית של הארגון
ח. סיכום
ט. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ברמת המקרו: סביבת הרשת הינה סביבה דינאמית, פשוטה ולא יציבה המאופיינת בחוסר וודאות מתון-גבוה, ולכן מחייבת גמישות. שוק המשקפיים היה שייך פעם לאנשי מקצוע מעונבים, אך נהפך בשנים האחרונות למוטה רשתות עם הבטחות לשבירות מחירים ולמבצעים זולים (ממחיש את החובה בגמישות). באחרונה גם סופר-פארם נכנסה לתמונה, ולבעלי חנויות פרטיות קשה להתחרות במחירים הזולים שמציעות הרשתות. באופטיק דורון, טוענים שהבידול שלהם מצוי במקצוענות וכי הם "לא חולמים ולא מאחלים לעצמנו להיות אופטיקנה או אופטיקה הלפרין".

תגים:

חזון · ומטרות · תפוקות · תשומות · תהליכים · סביבה · מבנה ארגוני · אדגר שיין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אופטיק דורון - סקירה ובחינת מאפיינים, מבנה, תרבות והתנהגות ארגונית", סמינריון אודות "אופטיק דורון - סקירה ובחינת מאפיינים, מבנה, תרבות והתנהגות ארגונית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.